Header: Bòlit

Bòlit
Centre d'Art Contemporani. Girona

Web provisional | Bòlit

Pàgina web provisional.

Bòlit. Centre d'Art Contemporani. Girona (fitxa + presentació)

Bòlit, Centre d'Art Contemporani

Dades de contacte:
Plaça del Pou Rodó, 7-9
17004 GIRONA
+ 34 972 427 627
info@bolit.cat

Horari d'obertura:
Dimecres: 10 a 14 h
Dijous i divendres: 10 a 14 h i de 17 a 19 h
Dissabtes: 11 a 14 h i de 17 a 19 h
Diumenges i festius: 11 a 14 h

Xarxes: Bòlit

Fitxa - Bòlit_StNicolau

Bòlit_StNicolau

Dades de contacte:
Plaça de Santa Llúcia, 1
17007 GIRONA

Horari d'obertura:
Dimecres: 10 a 14 h
Dijous i divendres: 10 a 14 h i de 17 a 19 h
Dissabte: 11 a 14 h i de 17 a 19 h
Diumenge i festius: 11 a 14 h    

Fitxa - Bòlit_LaRambla, Sala Fidel Aguilar

Bòlit_LaRambla, Sala Fidel Aguilar

Dades de contacte:
Plaça de la Llibertat, 1
17004 GIRONA

Horari d'obertura:
De dilluns a divendres de 9 a 19 h
Dissabtes de 9 a 14 h i de 15 a 19 h
Diumenges i festius de 9 a 14 h

Ruta de navegació

Residència Girona Creativa 2016 | Bòlit

Bòlit Residència Girona Creativa 2016

Residència Holly Slingsby (desembre 2016)

La pràctica de Holly Slingsby  se centra en la performance utilitzant accessoris, vestits i vídeo. Reinventa representacions de figures sagrades per explorar el seu impacte en la cultura contemporània. Les seves obres sovint prenen la forma de falsos miracles, ritus o cerimònies.

Slingsby (Regne Unit, 1983) va estudiar a l'Escola Ruskin de Dibuix i Belles Arts, a l'Universitat d'Oxford i a la Slade School of Art, Londres. Ha realitzat exposicions individuals a Tintype, Londres; DKUK, Londres i SHIFT, Londres.

El 2016 va rebre l'encàrrec de fer la nova obra de Kunst Vardo TV i Fermynwoods Contemporary Art.

Ha exposat i fet performances en museus i galeries internacionals, com Katzman Contemporary, Toronto; Spike Island, Bristol; Modern Art Oxford; Matt's Gallery; Pump House Gallery; el Museu Freud; Art Licks Weekend; l'ICA; i el Barbican, tot ells a Londres.

www.hollyslingsby.com

A Song of Ascents

Performance.
Dijous 15 de desembre de 2016 de 16.15 a 15.30 h
Pujada de la Catedral de Girona cantonada amb el carrer de la Força
15 min

Degut al seu interès en la iconografia religiosa i mitològica, l'arquitectura medieval i l'art a Girona són particularment rellevants en la seva investigació. Durant la seva estada investigarà aquest imaginari pròpia de la ciutat i la performance final s'hi inspirarà.

Activitat dins el Festival FEM_16. Trobada Internacional de Dones Artistes d'Art d'Acció. En col·laboració amb l'Associació Gresol Art.