Activa el teu pati. Curs 2022-2023
Pendent de convocatòria |
Termini obert |
Resolució |
Convocatòria tancada |
Subvenció adreçada als centres educatius de la ciutat de Girona per finançar projectes o activitats d’interès públic o social. En aquest cas és tracta de la
modalitat de l'Annex 2 de les bases que vol promoure i donar suport a projectes educatius de pati dels centres educatius.
Publicació de la resolució definitiva de la convocatòria per al curs 2022-2023.
El termini per justificar la subvenció rebuda finalitzarà el 29 de setembre de 2023.
Sol·licitud
Termini i forma de presentació de sol·licituds
El termini de presentació de sol·licituds és del 20 de maig al 7 d'octubre de 2022.
Els centres educatius interessats hauran de presentar la instància de sol·licitud, en model normalitzat, així com la documentació que estableixen les bases reguladores d’aquesta subvenció i aquesta mateixa convocatòria, a la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Girona.
Documentació que caldrà presentar
- Instància general
- Certificat de l’acord d’aprovació de la sol·licitud de la convocatòria pel Consell Escolar de Centre (CEC)
- Projecte escrit, d’acord amb el punt 4 d’aquesta convocatòria
Requeriment d’esmena o rectificació de document
Un cop feta la comprovació de la documentació es dictarà resolució de requeriment de rectificació o d’esmena als sol·licitants que hagin presentat documentació incorrecta o incompleta, amb la indicació que si no es respon al requeriment s’entendrà que desisteix a la sol·licitud. La resolució de requeriment es farà pública al tauler d’anuncis municipal. Els sol·licitants afectats per aquesta resolució disposaran d’un termini improrrogable de 10 dies hàbils, a comptar des de l’endemà de la data de publicació de la resolució per realitzar les rectificacions o esmenes necessàries.
Tràmit de sol·licitud
Requeriment de documentació, rectificació o espena de sol·licitud
Resolució i justificació
Justificació
Els ajuts s’han de justificar documentalment d’acord amb el model de justificació de subvencions. Les despeses justificades han de ser realitzades amb posterioritat a la concessió de l’ajut.
La manca de justificació produirà l’obligació de retornar les quantitats no justificades i, si escau, la inhabilitació per percebre altres ajuts o subvencions, sense perjudici de satisfer l’interès legal, a partir de la data en què s’hauria d’haver rendit el compte i fins a la data en què es verifiqui el reintegrament.
Termini
El termini per justificar la subvenció rebuda finalitzarà el 29 de setembre de 2023.
Documentació
La justificació de l’Activa el teu pati es presentarà per registre d'entrada a través de la seu electrònica de l’Ajuntament i inclourà el següent:
- La justificació econòmica, especificant l’origen dels ingressos i la destinació de les despeses presentades. Caldrà la justificació de la totalitat de les despeses del projecte
- Una memòria que inclogui el desenvolupament del projecte i l’avaluació corresponent.
Resolució curs 2022-2023
Tràmit d'acceptació
Tràmit de justificació