Header: Promoció Econòmica

Promoció Econòmica

Ruta de navegació

Publicador de continguts

Girona promou el comerç de la ciutat entre el sector del turisme de reunions

L’associació Girona Centre Eix Comercial i l’equipament han renovat l’acord de col·laboració per incentivar la compra entre el turisme de reunions

Imatge de la signatura de l’acord: d’esquerra a dreta, la gerent de Girona Centre Eix Comercial, Mònica Bartrina; la presidenta de l’entitat Mercè Ramírez de Cartagena; el director de l’Auditori Palau de Congressos, David Ibáñez, i la tècnica responsable del Girona City Convention Bureau, Núria Prats.

L’Auditori Palau de Congressos i el Girona City Convention Bureau de Girona juntament amb l’associació Girona Centre Eix Comercial han renovat l’acord de col·laboració per promoure el comerç de proximitat entre el sector del turisme de reunions que arriba a la ciutat. Les persones assistents acreditades a les diferents trobades professionals, amb seu a l’Auditori Palau de Congressos, comptaran amb promocions i descomptes especials en els establiments adherits a la campanya, una llista que de moment ja compta amb més de quaranta botigues de diferents sectors (moda i complements, òptiques, esports, parament de llar, joieries, alimentació, agències de viatges, restaurants, entre altres). 

Segons la vicealcaldessa i regidora de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Girona, Gemma Geis i Carreras, “aquest acord impulsa el teixit econòmic de la ciutat perquè el comerç de Girona n’és la base principal”. “A més, ofereix la millor cara de la nostra ciutat, la de la proximitat, professionalitat i especialització dels i de les comerciants”, ha afegit. 

En opinió de la presidenta de l’associació de comerciants, Mercè Ramírez de Cartagena, “es tracta d’aprofitar tot el potencial que té Girona amb aquest tipus de turisme d’alt poder adquisitiu”. Segons Ramírez de Cartagena, "si tenim un comerç singular, cal donar-lo a conèixer a les persones visitants, i pensem que aquesta és una bona manera de fer-ho".

Per la seva banda, l’Auditori Palau de Congressos informarà sobre les promocions a les persones assistents mitjançant un díptic, del qual se n’han produït més de 7.000 unitats amb diversos idiomes per Girona Centre, que s'inclourà a la cartera documental del congressista. El director de l’Auditori Palau de Congressos, David Ibáñez, destaca els beneficis de la campanya per a ambdues parts i creu que l'acord "no només beneficia el comerç, sinó també la imatge de la ciutat i contribueix al bon record que s’enduu la persona visitant". Tant l’Auditori com l’associació de comerciants es mostren satisfets amb la col·laboració i confien en els seus resultats.

Tornar