Notícies | Promoció Econòmica
L’Ajuntament de Girona i l’Associació d’Hostaleria posen un marxa una campanya de tiquets regal per dinamitzar el sector
Qui faci estada en un dels allotjaments participants entre el 23 i el 25 de juliol rebrà un val de 30 euros per bescanviar en un dels restaurants adherits a la iniciativa, fins a fi d’existències. L’acció promocional s’emmarca en la iniciativa municipal “Regala Girona”
L’Ajuntament de Girona i l’Associació Hostaleria Turisme i Restauració Girona han engegat una campanya de tiquets regal per donar suport i incentivar la reserva d’estades en allotjaments i àpats als establiments de restauració de la ciutat. Els negocis hotelers participants entregaran a qui s’hi allotgi les nits del 23, 24 o 25 de juliol, un val de 30 euros per bescanviar en un dels restaurant adherits a la campanya durant aquells tres dies, o també el dia 26 per dinar. Hi ha un total de 200 tiquets regal, que es lliuraran fins a fi d’existències. Per optar a la promoció, la reserva de l’estada ha de ser directa a l’hotel escollit.
L’acció promocional s’emmarca en la iniciativa de l’Ajuntament de Girona “Regala Girona”, una campanya que va néixer a finals de l’any passat per donar visibilitat al teixit comercial gironí i reactivar econòmicament el sector del comerç, el turisme i de la restauració.
“En el context de crisi econòmica actual per la COVID-19, que està colpejant sectors econòmics estratègics per la nostra ciutat, com són el turisme i la restauració, accions com la que presentem avui són un estímul per a la recuperació i la reactivació econòmica Girona”, ha destacat la regidora de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Girona, Glòria Plana Yanes, que recordat que “Girona és una destinació segura i cal que seguim treballant de forma conjunta, en col·laboració públicoprivada, per impulsar la dinamització econòmica de la ciutat, sobretot la d’aquells sectors que han quedat més afectats per la pandèmia”.
La regidora també ha agraït la tasca de l’Associació, “que ha estat sempre d’una gran importància i que ara ha esdevingut també clau per a la reactivació del sector i per reforçar la competitivitat i l’excel·lència de la nostra destinació”.
Per la seva banda, el president de l’Associació d’Hostaleria, Turisme i Restauració de Girona, Josep Carreras, ha explicat que “cal trobar el punt d'equilibri entre poder seguir mantenint les mesures i, alhora, confiar en els establiments hotelers, que fem les coses bé”. “Girona és una ciutat excel·lent, molt ben situada, i el sector està a punt per rebre visitants”, ha dit Carreras.
A més, de forma paral·lela, des de l'Associació s’ha engegat el concurs de fotografies a Instagram #Gironabytheface, que busca donar un impuls més al sector hoteler en aquests moments de crisi amb el sorteig d’una nit d'hotel per a dues persones a qualsevol dels allotjaments participants al “Regala Girona”.
Amb aquesta campanya es vol ajudar a situar de nou la ciutat en el mapa turístic, i reforçar-ne la imatge de destinació sostenible, responsable i de qualitat, amb els valors de proximitat i autenticitat com a elements principals a destacar.
Podeu consultar els establiments participants i les bases del concurs al web de l’Associació Hostaleria Turisme i Restauració Girona.