Recordatori de com contactar amb la Defensora de la Ciutadania de Girona

Recordatori de com contactar amb la Defensora de la Ciutadania de Girona
Per contactar amb la Defensora, Marta Alsina, es pot fer presencialment o a través de mitjans electrònics
L’Oficina de la Defensora de la Ciutadania de Girona ofereix una atenció individualitzada a tothom que vulgui fer una consulta o presentar una queixa cap a l’Ajuntament (o òrgan depenent) per inacció o per una actuació en la qual es detecta una mala praxi, s’intueix un greuge o es vulnera algun dret, sempre que prèviament s’hagi contactat amb l’Ajuntament per fer-lo coneixedor.
En primer lloc, tal com s’explica al web, les consultes es poden fer per correu electrònic, personalment o per telèfon directe.
En segon lloc, les queixes es poden realitzar per les mateixes vies, no obstant és recomanable fer-ho a través del formulari en línia o pel Registre General de la Seu Electrònica.
Es recorda que si es fa ús del correu electrònic és necessari que es faciliti les dades identificatives i de contacte (tals com el número de document d’identitat, el telèfon i/o el correu electrònic) per treballar el tema i contactar en cas de necessitat.
Com contactar amb l’Oficina de la Defensora
Web: https://web.girona.cat/defensora o https://seu-e.cat/ca/web/girona/tramits-i-gestions/-/tramits/tramit/15741306
Correu electrònic: defensoradelaciutadania@ajgirona.cat
Telèfon directe: 972 419 444
Atenció presencial: C/ Nou del Teatre, 16 (Edifici El Modern) 17004 Girona
En l’horari de dilluns a divendres de 9 a 14 h


