Header: Defensora de la Ciutadania

Defensora de la Ciutadania

Ruta de navegació

Publicador de continguts

El grup de 1r de Batxillerat de l’institut Vedruna Girona es van trobar amb la Marta Alsina i Conesa, Defensora de la ciutadania.

El grup de 1r de Batxillerat de l’institut Vedruna Girona es van trobar amb la Marta Alsina i Conesa, Defensora de la ciutadania.

Un grup de 63 nois i noies van participar en el recurs educatiu TIREM PEL DRET a l’espai de l’edifici El Modern.

El dilluns 26 d’octubre de 2026, es va dur a terme la 6a edició del recurs educatiu que s’ofereix des de l’Oficina de la Defensora de la Ciutadania per aprendre conceptes teòrics i pràctics sobre drets i obligacions de les persones, de la societat i de les administracions públiques.

L’objectiu d’aquesta sessió és donar a conèixer la figura de la defensora local i reflexionar sobre problemàtiques reals i possibles solucions.

Especialment, ens agrada conèixer com pensen les futures generacions, quines són les seves inquietuds i ens interessa donar-los eines per defensar els seus drets.

Volem agrair l’assistència als alumnes de l’institut Vedruna i al professorat que els va acompanyar, en tot moment, en l’activitat.

Tornar