S’obre la convocatòria artística per participar en el Viu21Música – Dia de la Música a Girona 2026

S’obre la convocatòria artística per participar en el Viu21Música – Dia de la Música a Girona 2026
L’Ajuntament de Girona preveu una edició amb sis escenaris arreu de la ciutat oberts a tots els estils i gèneres musicals. S’hi poden inscriure grups i solistes fins al 31 de març
El diumenge 21 de juny Girona tornarà a celebrar el Dia de la Música amb la programació del Viu21Música, una jornada que vol reivindicar i posar en relleu els valors culturals, educatius i socials de la pràctica musical, i que està especialment dirigida a músics i grups aficionats, així com a projectes formatius. Per al 2026 es preveuen un total de sis escenaris oficials oberts a músics i formacions de tots els gèneres i estils musicals.
L’Ajuntament de Girona convida un any més totes aquelles persones, entitats i establiments que ho desitgin a participar-hi. Per aquest motiu, s’ha obert una convocatòria artística on es poden inscriure grups i solistes de qualsevol estil musical que vulguin actuar-hi, i que està oberta fins al 31 de març.
D’altra banda, també es preveu difondre altres iniciatives musicals d’entitats o establiments que se sumin a la celebració i que es vulguin incloure en el programa d’activitats. En aquest cas el termini per a la recepció de propostes està obert fins al 30 d’abril.
Viu21Música – Dia de la Música a Girona l’organitza l’Ajuntament de Girona a través de La Marfà – Centre de Creació Musical. Compta amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Girona, el patrocini d’Estrella Damm, i la col·laboració de la Casa de Cultura de Girona, Sunset Jazz Club, Girona Sona i El Foment de Girona.



