Cita prèvia
Com demanar cita prèvia a l’Ajuntament de Girona
Les oficines de la plaça del Vi perquè els ciutadans i ciutadanes puguin realitzar els seus tràmits es troben a l’Oficina d’Assistència en Matèria de Registre (OAMR).
És recomanable demanar cita prèvia.
- Prioritàriament a través d'internet
- o bé trucant el 972 419 010, de dilluns a divendres de les 8 a les 15 hores
- o bé enviant un correu electrònic a l’àrea en la qual es vol fer el tràmit
Per fer qualsevol tràmit es recomana demanar cita prèvia. Les tramitacions sense cita prèvia són limitades. Es prioritzarà l'atenció a les persones que hagin demanat cita.
A les tardes, dissabtes i a les oficines de barri només s'atendrà a les persones amb cita prèvia.
Recordeu que el 90% dels tràmits es poden fer per la Seu electrònica de l’Ajuntament de Girona. Un sistema que permet estalviar temps i cues i, sobretot, evita desplaçaments de la ciutadania. Us caldrà un certificat electrònic reconegut per identificar-vos i signar els registres electrònics com per exemple: IdCat, IdCat mòbil.
Per internet
Com demanar la cita prèvia per internet:
- Accedeix en aquesta pàgina web https://citaprevia.girona.cat
- Selecciona “Ajuntament-plaça del Vi” com a punt d’atenció i clica “Sol·liciteu cita prèvia”
- Emplena el formulari amb les dades de la visita (àrea, tipus de tràmit, dia i hora) i les dades personals i clica “Sol·liciteu cita prèvia”
- A continuació, se’t generarà un codi QR, el qual pots imprimir o guardar al telèfon mòbil. Aquest codi l’has de portar el dia que tinguis la cita amb l’Ajuntament per poder agafar torn.
Per qualsevol dubte, pots trucar a l’Ajuntament de Girona (972 419 010) o enviar un correu electrònic a ajuntamentinforma@ajgirona.cat
El dia de la cita
Com agafar torn el dia de la cita:
- Escaneja el codi QR (imprès o des del mòbil) al lector de l’expenedor de tiquets, situat a l’entrada principal de l’Ajuntament
- Un cop detectat el codi QR, la màquina estendrà un tiquet amb el número de torn
- A les pantalles s’indicaran les darreres crides i el número de taulell, avisant quan es pot entrar
A través del mòbil es pot fer el seguiment del torn, fet que permet una millor organització del temps i evita aglomeracions en el punt d’espera.