Cita prèvia

Com demanar cita prèvia a l’Ajuntament de Girona
El 9 de juny, l’Ajuntament de Girona reobrirà al públic les seves oficines de la plaça del Vi perquè els ciutadans i ciutadanes puguin realitzar els seus tràmits. S’han habilitat dos espais: l’Oficina d’Assistència en Matèria de Registre (OAMR) i el vestíbul del Teatre Municipal.
Per fer qualsevol tràmit, s’ha de demanar cita prèvia.
- Prioritàriament a través d'internet
- o bé trucant el 972 419 010, de dilluns a divendres de les 8 a les 15 hores
- o bé enviant un correu electrònic a l’àrea en la qual es vol fer el tràmit
Recordeu que el 90% dels tràmits es poden fer per la Seu electrònica de l’Ajuntament de Girona. Un sistema que permet estalviar temps i cues i, sobretot, evita desplaçaments de la ciutadania. Us caldrà un certificat electrònic reconegut per identificar-vos i signar els registres electrònics com per exemple: IdCat, IdCat mòbil.
Per internet
Com demanar la cita prèvia per internet:
- Accedeix en aquesta pàgina web https://citaprevia.girona.cat
- Selecciona “Ajuntament-plaça del Vi” com a punt d’atenció i clica “Sol·liciteu cita prèvia”
- Emplena el formulari amb les dades de la visita (àrea, tipus de tràmit, dia i hora) i les dades personals i clica “Sol·liciteu cita prèvia”
- A continuació, se’t generarà un codi QR, el qual pots imprimir o guardar al telèfon mòbil. Aquest codi l’has de portar el dia que tinguis la cita amb l’Ajuntament per poder agafar torn.
Per qualsevol dubte, pots trucar a l’Ajuntament de Girona (972 419 010) o enviar un correu electrònic a ajuntamentinforma@ajgirona.cat
Excepcions
Hi ha serveis que no utilitzen el sistema de cita prèvia i cal demanar-ho
El dia de la cita
Com agafar torn el dia de la cita:
- Escaneja el codi QR (imprès o des del mòbil) al lector de l’expenedor de tiquets, situat a l’entrada principal de l’Ajuntament
- Un cop detectat el codi QR, la màquina estendrà un tiquet amb el número de torn
- A les pantalles s’indicaran les darreres crides i el número de taulell, avisant quan es pot entrar
A través del mòbil es pot fer el seguiment del torn, fet que permet una millor organització del temps i evita aglomeracions en el punt d’espera.
Cita prèvia d'altres registres auxiliars
L'Ajuntament de Girona té el registre d'entrada general a les Oficines d'Assistència en Matèria de Registre (OAMR). A part del registre general també té tot un seguit de registres auxiliars en diferents serveis municipals encarregats de registrar documents relacionats amb la matèria específica de l'àrea.
Registre de Recaptació Municipal
Tramitació: Assentaments en matèria específica de pagament d'impostos i taxes.
Localització i horari
Ajuntament - Pl. del Vi, 1
Hall del Teatre Municipal
De dilluns a divendres de 9 a 14 h
Cita prèvia: 972 419 436 o 972 419 405
o bé a recaptacio@ajgirona.cat
Tràmits en línia: www.girona.cat/ovt
Registre de Gestió Tributària
Tramitació: Assentaments en matèria específica de gestió de tributs.
Localització i horari
Ajuntament - Pl. del Vi, 1
Hall del Teatre Municipal
De dilluns a divendres de 9 a 14 h
Cita prèvia: www.girona.cat/citaprevia
Tràmits en línia: www.girona.cat/ovt
Registre de Multes
Tramitació: Assentaments per denúncies i gestions amb la Policia Municipal de Girona
Localització i horari
Policia Municipal - C. Bernat Bacià, 4
De dilluns a divendres de 9 a 14 h
Registre de l'Oficina Municipal d'Habitatge (OMH)
Tramitació: Assentaments en matèria específica del servei
Localització i horari:
Oficina Municipal d’Habitatge
C. Pou Rodó, 4
De dilluns a divendres de 10 a 14 h
i dilluns de 16.30 a 18.30 h
Juliol i Agost de dilluns a divendres de 10 a 14 h
Cita prèvia: 972 010 202
Cita prèvia per Serveis Socials
Per demanar cita amb algun servei de la subàrea de Drets socials cal fer-ho per telèfon o per correu electrònic.
Localització i horari
Ajuntament - Pl. del Vi, 1
De dilluns a divendres de 8.30 a 14.30 h
Cita prèvia: 972 419 404
o bé a serveissocials@ajgirona.cat (especificant telèfon de contacte)