Header: Oficina de Comunicació

Oficina de Comunicació

Ruta de navegació

Oficina de Comunicació

Oficina de Comunicació

L’Oficina de Comunicació és el servei encarregat de donar a conèixer l’activitat de l’Ajuntament de Girona mitjançant diferents canals. L’oficina s’encarrega de la gestió del web municipal, de la imatge i el disseny gràfic, de xarxes socials, edició del butlletí electrònic setmanal, de l'agenda d'activitats de la ciutat al web, del Consell Participatiu per a la Llengua i sobretot de la relació amb els mitjans de comunicació.

Publicador de continguts

Notícies

El Museu d’Història dels Jueus obre al públic l’exposició "Viatges. Una història del Poble Jueu"

La mostra es podrà visitar fins al mes de març del 2022 a les sales temporals de la planta baixa de l’equipament i tindrà entrada lliure

L’Ajuntament de Girona millora la seguretat viària a l’avinguda de Lluís Pericot

El consistori ha dut a terme diverses actuacions amb l’objectiu de reduir la sinistralitat d’aquesta via, que conté un tram de concentració d’accidents

L’Ajuntament de Girona vol iniciar els tràmits per declarar el municipi com a àrea amb mercat d'habitatge tens

La proposta de declaració, que es durà al Ple municipal ordinari d’agost, s’haurà d’elevar a la Generalitat de Catalunya per la seva aprovació. Aquest tràmit donaria llum verda a l’aplicació de mesures de racionalització i contenció dels preus del lloguer a la ciutat

Vídeo: Girona App

Bàner: Cita prèvia

Oficina de Comunicació

Oficina de Comunicació

Àrea de què depèn:
Alcaldia

Persona responsable:
Sra. Sílvia Planas Dalmau

Adreça:
Plaça del Vi, 1, 1a planta
17004 - GIRONA

Telèfon:
972 419 502 - 972 419 433

A/e:
comunicacio@ajgirona.cat

Web:
www.girona.cat/comunicacio

Carrusel bàners: Comunicació