Oficina de Comunicació
Oficina de Comunicació
L’Oficina de Comunicació és el servei encarregat de donar a conèixer l’activitat de l’Ajuntament de Girona mitjançant diferents canals. L’oficina s’encarrega de la gestió del web municipal, de la imatge i el disseny gràfic, de xarxes socials, edició del butlletí electrònic setmanal, de l'agenda d'activitats de la ciutat al web, del Consell Participatiu per a la Llengua i sobretot de la relació amb els mitjans de comunicació.
Notícies
Un total de 120 municipis i entitats de Catalunya adherits a l’AMEP reclamen recuperar la xarxa de distribució elèctrica amb la “Declaració de Girona”
S’ha aprovat un paquet de mesures concretes per avançar cap a la titularitat pública de la xarxa. L'acte ha tingut lloc al Parc de Recerca i Innovació de la Universitat de Girona i ha comptat amb la participació de l'alcalde de Girona, Lluc Salellas i Vilar, i el regidor d’Acció Climàtica, Sergi Cot Cantalosella.
El pressupost de Girona creix un 11% i incorpora 8,4 milions d’euros en inversions
Els segons comptes de l’actual equip de govern aprofundeixen en el compliment als 64 acords de mandat
El projecte europeu EUreka3D acaba aquest divendres amb dues activitats finals a Girona
L’Ajuntament de Girona, a través del Centre de Recerca i Difusió de la Imatge (CRDI), participa en aquesta iniciativa enfocada a la transformació digital del sector del patrimoni cultural
Persona responsable:
Sra. Sílvia Planas Dalmau
Adreça:
Plaça del Vi, 1, 1a planta
17004 - GIRONA
Telèfon:
972 419 502 - 972 419 433