Oficina de Comunicació

Oficina de Comunicació
L’Oficina de Comunicació és el servei encarregat de donar a conèixer l’activitat de l’Ajuntament de Girona mitjançant diferents canals. L’oficina s’encarrega de la gestió del web municipal, de la imatge i el disseny gràfic, de xarxes socials, edició del butlletí electrònic setmanal, de l'agenda d'activitats de la ciutat al web, del Consell Participatiu per a la Llengua i sobretot de la relació amb els mitjans de comunicació.
Notícies

L’Ajuntament de Girona incorporarà una persona enginyera per millorar l'eficiència energètica dels equipaments i les polítiques municipals
També es preveu recuperar les minideixalleries repartides pels barris per tal de fomentar el reciclatge.

L’Ajuntament de Girona modificarà el contracte de neteja viària i recollida de residus per fer més sensibilització ciutadana i adaptar-lo a la situació climàtica actual
També es busca millorar els índexs de recollida gràcies a la conscienciació ciutadana i la participació en els nous models de recollida de residus. L’aprovació del canvi està previst que es faci en el Ple municipal extraordinari del 18 de desembre.

L’Ajuntament de Girona canviarà el nom de la Torre Alfons XII pel seu nom històric de Torre de la Ciutat
La ciutat recuperarà el nom històric d’aquest antic element defensiu present, amb diferents estructures, a la ciutat des del 1675
Persona responsable:
Sra. Sílvia Planas Dalmau
Adreça:
Plaça del Vi, 1, 1a planta
17004 - GIRONA
Telèfon:
972 419 502 - 972 419 433