Oficina de Comunicació

Oficina de Comunicació
L’Oficina de Comunicació és el servei encarregat de donar a conèixer l’activitat de l’Ajuntament de Girona mitjançant diferents canals. L’oficina s’encarrega de la gestió del web municipal, de la imatge i el disseny gràfic, de xarxes socials, edició del butlletí electrònic setmanal, de l'agenda d'activitats de la ciutat al web, del Consell Participatiu per a la Llengua i sobretot de la relació amb els mitjans de comunicació.
Notícies

La Policia Municipal de Girona homenatja les persones que han destacat per defensar la seguretat pública durant el 2021
L’alcaldessa de la ciutat, Marta Madrenas, ha presidit la Diada de la Policia Municipal d’enguany

Girona acull una reunió del Fòrum de Ciutats amb Consell de la Formació Professional de Catalunya
La trobada ha tingut lloc a l’Institut Escola d’Hostaleria i Turisme de Girona aquest matí.

L’Ajuntament de Girona crea una campanya de cooperació conjunta amb els comerços de la Rambla per mantenir els escocells verds
Amb el lema "Enjardina Girona. Rega el teu escocell", el consistori demana la col·laboració dels establiments per fer-se cura del seu escocell més proper. L'objectiu principal és embellir el carrer i crear un ambient i entorn agradable per l'afluència de vianants.
Àrea de què depèn:
Alcaldia
Persona responsable:
Sra. Sílvia Planas Dalmau
Adreça:
Plaça del Vi, 1, 1a planta
17004 - GIRONA
Telèfon:
972 419 502 - 972 419 433