Oficina de Comunicació
Oficina de Comunicació
L’Oficina de Comunicació és el servei encarregat de donar a conèixer l’activitat de l’Ajuntament de Girona mitjançant diferents canals. L’oficina s’encarrega de la gestió del web municipal, de la imatge i el disseny gràfic, de xarxes socials, edició del butlletí electrònic setmanal, de l'agenda d'activitats de la ciutat al web, del Consell Participatiu per a la Llengua i sobretot de la relació amb els mitjans de comunicació.
Notícies
L’Ajuntament de Girona aprova la llicència d’obres per construir 50 habitatges de protecció oficial a Can Gibert del Pla
El consistori fa un pas més per incrementar el parc d’habitatges públics i fer front a l’emergència habitacional.
L’Ajuntament de Girona reforça la recollida de residus del cartró per les festes de Nadal
S’ha establert una recollida especial els dies 25 i 26 de desembre i 6 de gener per l’augment de generació d’aquesta fracció durant aquests dies festius. Els dies 24 i 31 de desembre s’avançarà l’horari de recollida dels residus del porta a porta a les 13 h. El consistori també ha reforçat la recollida de residus voluminosos com mobles, matalassos, electrodomèstics espatllats o qualsevol altre objecte voluminós.
La Policia Municipal de Girona engega l’onzena edició de la campanya “Joguina segura”
L’objectiu de la iniciativa és controlar la seguretat dels joguets dels establiments comercials de la ciutat amb motiu de la proximitat de les festes de Nadal
Persona responsable:
Sra. Sílvia Planas Dalmau
Adreça:
Plaça del Vi, 1, 1a planta
17004 - GIRONA
Telèfon:
972 419 502 - 972 419 433