Oficina de Comunicació
Oficina de Comunicació
L’Oficina de Comunicació és el servei encarregat de donar a conèixer l’activitat de l’Ajuntament de Girona mitjançant diferents canals. L’oficina s’encarrega de la gestió del web municipal, de la imatge i el disseny gràfic, de xarxes socials, edició del butlletí electrònic setmanal, de l'agenda d'activitats de la ciutat al web, del Consell Participatiu per a la Llengua i sobretot de la relació amb els mitjans de comunicació.
Notícies
Girona va arribar als 107.032 veïns i veïnes en data 1 de gener de 2024
El municipi ha crescut un 2,59% respecte el 2023, segons dades del Padró Municipal d’Habitants que passa avui per Ple
L'Ajuntament de Girona posa en marxa el programa FOAP 2024 amb noves oportunitats formatives per a persones en situació d'atur
El Servei Municipal d’Ocupació oferirà 5 certificats de professionalitat adreçats prioritàriament a persones treballadores desocupades en el marc del programa del Servei d’Ocupació de Catalunya
L’Ajuntament de Girona inicia les obres per construir una rampa accessible al local social de Torre de Taialà
Les tasques començaran el proper dilluns 20 de gener i tindran una durada d’aproximadament un mes. L’objectiu principal és eliminar els dos esglaons que actualment dificulten l’accés a l’espai
Persona responsable:
Sra. Sílvia Planas Dalmau
Adreça:
Plaça del Vi, 1, 1a planta
17004 - GIRONA
Telèfon:
972 419 502 - 972 419 433