Oficina de Comunicació
Oficina de Comunicació
L’Oficina de Comunicació és el servei encarregat de donar a conèixer l’activitat de l’Ajuntament de Girona mitjançant diferents canals. L’oficina s’encarrega de la gestió del web municipal, de la imatge i el disseny gràfic, de xarxes socials, edició del butlletí electrònic setmanal, de l'agenda d'activitats de la ciutat al web, del Consell Participatiu per a la Llengua i sobretot de la relació amb els mitjans de comunicació.
Notícies
L’Ajuntament de Girona fomentarà la salut, la recerca, la innovació i la mobilitat sostenible durant la Sea Otter Europe 2024
Des d’un estand es duran a terme diferents activitats i xerrades enfocades a la ciutadania. S’han habilitat dos aparcaments dissuasius amb busos llançadora per anar al festival i millorar així la mobilitat de l’entorn del pavelló de Fontajau.
L’Ajuntament de Girona repara el passadís de l’Escola Montjuïc
Les obres s’han portat a terme aquest estiu al primer pis de l’edifici
Una conferència de l’experta en criança i comunicació conscient Arantxa Marenyà inaugurarà l’edició d’enguany del projecte “Pissarra del Ter”
L’activitat tindrà lloc el dijous 3 d’octubre, a les 18.30 h, al Centre Cívic Ter i les inscripcions ja estan obertes a través del web municipal
Persona responsable:
Sra. Sílvia Planas Dalmau
Adreça:
Plaça del Vi, 1, 1a planta
17004 - GIRONA
Telèfon:
972 419 502 - 972 419 433