Header: Oficina de Comunicació

Oficina de Comunicació

Ruta de navegació

Oficina de Comunicació

Oficina de Comunicació

L’Oficina de Comunicació és el servei encarregat de donar a conèixer l’activitat de l’Ajuntament de Girona mitjançant diferents canals. L’oficina s’encarrega de la gestió del web municipal, de la imatge i el disseny gràfic, de xarxes socials, edició del butlletí electrònic setmanal, de l'agenda d'activitats de la ciutat al web, del Consell Participatiu per a la Llengua i sobretot de la relació amb els mitjans de comunicació.

Publicador de continguts

Notícies

L’Ajuntament de Girona difon en una plataforma els bars, restaurants i cafeteries que fan servei a domicili o per emportar

L’objectiu és donar suport i visibilitat als establiments que s’han vist obligats a tancar a causa de la COVID-19. La pàgina web acull, inicialment, 79 locals que ofereixen aquests serveis i s’espera anar ampliant la llista en els pròxims dies

El simposi virtual sobre el nou escenari cultural marcat per la COVID-19 tanca amb 521 inscrits 

Organitzat per l’Ajuntament de Girona, la trobada ha permès copsar que el sector ha d’afrontar la digitalització com una oportunitat per connectar amb els públics més enllà del context de la pandèmia.

L’Ajuntament de Girona s’adhereix al Missatge de Mannheim

Es tracta d’una declaració en la qual es manifesta que les ciutats han de participar en els acords verds europeus i locals

Bàner: Cita prèvia

Oficina de Comunicació

Oficina de Comunicació

Àrea de què depèn:
Alcaldia

Persona responsable:
Sra. Sílvia Planas Dalmau

Adreça:
Plaça del Vi, 1, 1a planta
17004 - GIRONA

Telèfon:
972 419 502 - 972 419 433

A/e:
comunicacio@ajgirona.cat

Web:
www.girona.cat/comunicacio

Carrusel bàners: Comunicació