Header: Oficina de Comunicació

Oficina de Comunicació

Ruta de navegació

Beca dels Premis Carles Rahola 2024-2025

Beca dels Premis Carles Rahola 2024-2025

Pendent de convocatòria Termini obert Resolució Convocatòria tancada
L’Ajuntament de Girona, amb la col·laboració de la Diputació de Girona i la Demarcació de Girona del Col·legi de Periodistes de Catalunya, convoca la Beca dels Premis Carles Rahola. Aquesta beca, que tindrà caràcter anual, té com a objectiu fomentar la recerca i promoure la investigació sobre la comunicació local i comarcal i la història del periodisme en l'àmbit de les comarques gironines, d’acord amb les següents bases.

El termini de presentació de les sol·licituds començarà l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria al BOP i fins al 13 de gener de 2025.

Sol·licitud

Procediment de presentació de les sol·licituds

Cal presentar la sol·licitud a través del registre de la Seu electrònica de l’Ajuntament de Girona o bé presencialment a través de l’Oficina d’Atenció en Matèria de Registre de l’Ajuntament de Girona (OAMR), i haurà de contenir les dades següents:

  1. La sol·licitud de participació en la Beca dels Premis Carles Rahola.
  2. El currículum de la persona responsable del projecte. Si el jurat ho creu convenient, sol·licitarà la documentació que n’acrediti les dades.
  3. Un document que acrediti:
    • en el cas de periodistes professionals, que es pertany a un col·legi oficial de periodistes i que s’està al corrent de les quotes de pagament.
    • en el cas d'estudiants universitaris/àries, que el projecte correspon al treball de final de grau o màster.
  4. El projecte haurà d’incloure la motivació, el tema, la missió i els objectius, l’interès, la metodologia a emprar, el calendari, els arxius i les fonts previstes amb les quals es realitzarà la recerca i una aproximació a la bibliografia que es pretén utilitzar. Haurà de tenir una extensió d’entre cinc i deu folis (2.100 caràcters amb espais/foli).

Les persones sol·licitants autoritzen l’Ajuntament de Girona a consultar i verificar les seves dades personals, mitjançant les plataformes habilitades per les diferents administracions públiques, com a mitjà alternatiu a la presentació de documentació acreditativa de la seva identitat.

Termini de presentació de sol·licituds

El termini de presentació de les sol·licituds començarà l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria al BOP i fins al 13 de gener de 2025.

Si la sol·licitud no reuneix els requisits establerts en aquestes bases i a la convocatòria, es requerirà l’esmena de defectes que s’haurà de fer en el termini màxim i improrrogable de 10 dies hàbils, indicant que no fer-ho suposarà el tancament de l’expedient per desistiment, prèvia resolució que es dictarà en els termes previstos a l’article 68 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Tràmit de sol·licitud
Tràmit d'esmenes i tramesa de documentació complementària

Avís legal - Div peu web | General del web municipal