Header: Notícies

Notícies i comunicats

Oficina d'Assistència en Matèria de Registre (OAMR) - fitxa

Oficina d'Assistència en Matèria de Registre (OAMR)

Adreça:
Ajuntament de Girona
Pl. del Vi, 1 - 17004 GIRONA

Horaris 2026

Es recomana demanar:
CITA PRÈVIA

Telèfon. Informació ciutadana:
972 419 010

Telèfon. Centraleta:
972 419 000

A/e:
Per contactar podeu utilitzar la Bústia d'Avisos i Suggeriments de l'Ajuntament de Girona.

Web:
www.girona.cat/oamr

Registre electrònic:
seu.girona.cat

Bústia d'avisos i suggeriments:
www.girona.cat/avisos

Ruta de navegació

Publicador de continguts

S’obre la convocatòria per a la 22a edició de la Mostra d’Aparadorisme i Decoració Interior de Girona, Temps de Flors

S’obre la convocatòria per a la 22a edició de la Mostra d’Aparadorisme i Decoració Interior de Girona, Temps de Flors

El termini per inscriure’s a l’activitat s’acabarà el dia 8 d’abril. Els establiments premiats disposaran d’un apartat especial a la revista de Temps de Flors per explicar la seva història i donar-los visibilitat

Fotografies dels aparadors guanyadors de l’edició 2025. Els establiments Shizen’na, del carrer de l’Argenteria; la Residència i Centre de Dia Sanitas Girona, de l’avinguda de Lluís Pericot, i la botiga Culinarium, del carrer Nou, van guanyar el primer, el segon i el tercer reconeixement, respectivament, de la 21a Mostra d’Aparadorisme i Decoració Interior de “Girona, Temps de Flors”

L’Ajuntament de Girona organitza, un any més, la Mostra d’Aparadorisme i Decoració Interior que aquest any 2026 arriba a la 22a edició i coincideix amb la 71a edició de Girona, Temps de Flors. Les inscripcions per participar al concurs finalitzaran el dia 8 d’abril. Aquesta activitat s’organitza amb l’objectiu principal de fomentar la implicació dels comerços i establiments en el marc de Girona, Temps de Flors.

El jurat estarà format per representants de l’Ajuntament, associacions de comerciants i entitats vinculades a Girona, Temps de Flors. Els criteris que valoraran seran l’originalitat, la qualitat artística, el disseny, el grau de vinculació al tema i la utilització de flors naturals en la composició de l’obra.

Els establiments escollits gaudiran d’un apartat específic a la propera edició de la revista de Temps de Flors per explicar la seva història i donar-los visibilitat. També es podran visualitzar a la pàgina web: www.gironatempsdeflors.cat

Des de l’Ajuntament volem posar en valor el talent, la creativitat i la capacitat d’innovació dels nostres establiments. Els aparadors són també una carta de presentació de ciutat, generen atractiu, activitat econòmica i reforcen la identitat comercial dels nostres barris. Animem tots els comerços a sumar-s’hi. Participar-hi és una oportunitat per guanyar visibilitat, per explicar la seva història i per formar part activa d’una edició molt especial, la 71a de Girona, Temps de Flors”, ha explicat la vicealcaldessa i regidora de Promoció Econòmica i Serveis Jurídics, Gemma Geis Carreras. Els comerços participants es podran identificar per un adhesiu que farà referència a la mostra i que ubicaran als aparadors o a la porta principal de l’establiment. Així mateix la relació d’inscrits es podrà seguir a la pàgina www.gironatempsdeflors.cat.

Les bases i els requisits per participar al concurs es poden consultar a: https://seu.girona.cat/portal/girona_ca/serveis/e-registre/AaZ/1638.html.

Tornar