Header: Oficina de Comunicació

Oficina de Comunicació

Ruta de navegació

Publicador de continguts

L'Ajuntament de Girona felicita la veïna centenària Josefa Piquer Altarriba

L'Ajuntament de Girona felicita la veïna centenària Josefa Piquer Altarriba

La regidora de Ciutat que Cuida, Gemma Martínez i Villagrasa, l'ha visitat aquest matí

Imatge de la visita.

L'Ajuntament de Girona ha felicitat la veïna Josefa Piquer Altarriba amb motiu dels seus cent anys. La gironina, que viu al barri de Pla de Palau – Sant Pau, ha rebut aquest matí la visita de la regidora de Ciutat que Cuida, Gemma Martínez i Villagrasa, que l'ha felicitat en nom propi, del consistori i de la ciutat.

Després d'una breu conversa, la regidora li ha entregat un ram de flors i una carta de felicitació firmada per l'alcalde de Girona, Lluc Salellas i Vilar. Nota: Us enviem, adjunta, una imatge de la visita.

Tornar