Girona Est celebra demà la Festa de l'ESO per acomiadar la promoció 2021-2025 i donar la benvinguda als futurs estudiants de secundària

Girona Est celebra demà la Festa de l'ESO per acomiadar la promoció 2021-2025 i donar la benvinguda als futurs estudiants de secundària
Girona Est celebra demà la Festa de l'ESO per acomiadar la promoció 2021-2025 i donar la benvinguda als futurs estudiants de secundària
L'acte començarà a les 17 h i tindrà lloc al pati del Centre Cívic Onyar.
Demà, divendres 30 de maig, el pati del Centre Cívic Onyar acollirà una nova edició de la Festa de l'ESO, un acte comunitari organitzat amb motiu de la finalització del curs per part de l'alumnat de 4t d'educació secundària obligatòria (ESO) de la promoció 2021-2025. L'esdeveniment, que començarà a les 17 h, reunirà joves, famílies i professionals dels barris de Font de la Pólvora, Mas Ramada, Vila-roja, Grup Sant Daniel i la Creueta.
A partir de les 18 h, tindran lloc les intervencions institucionals per part de representants dels centres educatius i entitats del territori. La festa continuarà amb activitats lúdiques i un espai de celebració obert a tota la comunitat.
A més de commemorar la fi d'una etapa, la Festa de l'ESO també servirà per acollir els nois i noies de 6è de primària, que al setembre començaran la seva etapa a l'ESO. És una ocasió per reconèixer i posar en valor el camí recorregut pels estudiants i les seves famílies, així com el suport constant dels i de les professionals educatius i socials que els han acompanyat.
"La Festa de l'ESO és molt més que un acte de final de curs. És una celebració que reconeix l'esforç de l'alumnat, el suport de les famílies i la tasca incansable dels professionals educatius i socials dels barris de Girona Est. Com a ciutat, apostem per una educació que no només forma, sinó que transforma i dona oportunitats. I avui, més que mai, volem fer palès el nostre compromís amb l'èxit educatiu i la cohesió social als barris", ha destacat la tinenta d'alcaldia i regidora de Servei a les Persones i Convivència i de Llengua Catalana, Núria Riquelme Zurita.
L'organització de l'acte compta amb la col·laboració de les famílies, l'alumnat i els agents socioeducatius de Girona Est, dins el marc del Projecte d'Acompanyament a l'Escolaritat (PAE), desenvolupat per Càritas en el marc del Pla Integrant Accions de Girona Est i el Pla Educatiu d'Entorn (PEE) del sector.


