Si sou una empresa i teniu una consulta sobre algun aspecte relacionat amb una licitació concreta, us heu de posar en contacte ambl’òrgan de contractació que correspongui, a través de l’adreça que consti a aquest efecte als plecs o al perfil de contractant de l’entitat.
Si sou una empresa que esteu licitant electrònicament fent ús dels serveis de la Plataforma de serveis de contractació pública (PSCP) i teniu una incidència o consulta tècnica en la preparació o enviament de l’oferta o altres consultes relacionades amb la PSCP, us heu de posar en contacte amb el servei d’atenció a l’usuari SAU TIC (de dilluns a divendres de 8 a 20 h), mitjançant els canals següents:
Bústia de l'adreça electrònicsau.tic@pautic.gencat.cat. Indiqueu en l’assumpte del correu “Codi 31: PSCP-eines de licitació electrònica” i indiqueu en el missatge la informació següent: - Data i hora de la incidència - Codi d’expedient - Òrgan de contractació - Data i hora límit de presentació de l’oferta - Nom de l’empresa i dades de contacte - Captura de pantalla amb el missatge d’error - Descripció de les operacions realitzades i del problema sorgit
Telèfon 900 924 009 + extensió 1 (canal preferent per incidències que es produeixin en les últimes 24 h del termini de presentació d’ofertes)
Recordeu:
→ Us heu de comunicar amb el suport a persones usuàries seguint aquestes instruccions. En cas contrari, la resposta podria demorar-se.
→ És responsabilitat de les empreses licitadores contactar amb el servei de suport amb l’antelació necessària suficient per poder rebre’n el suport que requereixen.
Utilitzem galetes per oferir contingut personalitzat, analitzar tendències, administrar el lloc web, fer un seguiment dels moviments dels usuaris al lloc web i recollir informació demogràfica sobre la nostra base d'usuaris en conjunt. Accepteu totes les galetes per gaudir de la millor experiència possible al nostre lloc web o gestioneu les vostres preferències.
Consulteu la nostra política de privadesa