Programa d'Incubació de videojocs 2022
Pendent de convocatòria |
Termini obert |
Resolució |
Convocatòria tancada |
El Programa d’incubació de videojocs consisteix en la dotació d’un màxim de tres beques a tres equips de disseny i desenvolupament de videojocs. L’objectiu d’aquesta línia municipal és el de fomentar i donar suport, a través de l’aportació de recursos, a la creació d’empreses innovadores, digitals i tecnològiques en el marc de les indústries culturals, en concret, en el sector dels videojocs.
Bases i convocatòria
Objecte
L’objecte d’aquestes bases és la selecció de projectes i concessió d’ajuts, consistents en beques, en règim de concurrència competitiva perquè un màxim de tres equips accedeixin al Programa d’incubació de videojocs.
El Programa d’incubació està destinat a fomentar la creació, la formació, la producció i publicació de videojocs.
Destinataris
Aquest programa s’adreça a equips de recentment graduats (grau universitari o cicle formatiu) en estudis relacionats amb el disseny i/o desenvolupament de videojocs, a equips emergents en vies de professionalització i a empreses del sector que necessitin un acompanyament en els seus projectes per iniciar-se en el sector dels videojocs.
El Programa d’Incubació tindrà lloc a Centre Audiovisual i Digital. El Modern (carrer Nou del Teatre, 16) a Girona.
Descripció de l'ajut
Els tres equips seleccionats pel Programa d’incubació rebrà un conjunt de serveis i suports durant 6 mesos, que consistiran en:
- L’atorgament d’una beca de 4.000,00 € per a cada un dels equips incubats.
- Accés al Programa d’incubació, que inclou: servei d’assessorament empresarial, formació i mentories a càrrec d’especialistes del sector dels videojocs, establir connexions amb l’ecosistema cultural i creatiu de la ciutat, i presentar el projecte en una DEMO DAY amb publishers i distribuïdores del sector.
- La cessió en ús d’un espai físic a la galeria de la 1a planta del Centre Audiovisual i Digital. El Modern. Cada equip gaudirà de tres espais de treball, en cas d’equips amb més de tres persones s’analitzarà la possibilitat d’augmentar l’espai sense perjudicar la resta d’equips.
Bases en català
Bases en castellà
Bases publicades al BOP núm. 987 del 23/05/2022
Convocatòria en català
Convocatòria en castellà
Extracte de la convocatòria al BOP núm. 120 del 23/03/2022
Sol·licitud
Presentació de sol·licituds
Un cop publicada la convocatòria, les persones jurídiques hauran de presentar les sol·licituds, juntament amb la documentació requerida a les bases i la que es pugui indicar a les convocatòries, telemàticament a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Girona. Les persones físiques podran presentar les sol·licituds, juntament amb la documentació requerida a les bases i la que es pugui indicar a les convocatòries, telemàticament o a través de qualsevol de les oficines municipals que disposen de registre d’entrada, les adreces de les quals es poden consultar a: www.girona.cat/oamr.
Les persones físiques també podran presentar la documentació mitjançant el sistema de correu administratiu o a qualsevol dels altres llocs establerts a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de Procediment d’Administratiu Comú de les Administracions Públiques. En aquest cas, i dins del termini establert en la convocatòria, cal comunicar la data i el lloc de presentació de la sol·licitud a través del correu electrònic a l’adreça electrònica: elmodern@ajgirona.cat. Aquesta comunicació s’ha de fer efectiva dins del termini de presentació de sol·licituds que estableixi la convocatòria.
Documentació a presentar
- Formulari de sol·licitud degudament omplert.
- Documentació de la persona física o jurídica sol·licitant: Còpia del DNI, NIE o passaport en cas de persones físiques. Les agrupacions de persones hauran de presentar la còpia del DNI, NIE o passaport de tots els seus membres i l’acord d’agrupació de persones designant una persona representant. Còpia del NIF o targeta fiscal, estatuts de l’entitat i acreditació de la persona representant en el cas de persones jurídiques.
- Memòria detallada del projecte en format PDF: Game Concept Document. Es recomana incloure la següent informació:
- Nom estudi/equip.
- Enllaç web (si s’escau) del projecte, estudi o empresa.
- Informació i trajectòria de l’equip i/o empresa.
- Títol del videojoc.
- Gènere del videojoc.
- Descripció del videojoc.
- Referències (materials, suports, enllaços, etc.).
- Punts forts del videojoc; diferenciació amb competidors i videojocs del mateix gènere.
- Game Engine/ motor gràfic emprat.
- Plataforma/suport (PS, XBOX, PC, Mòbil, RV, etc.) Model de negoci (Free-to-play, subscripció, Pay-to-play, etc.)
- Públic objectiu.
- Competidors principals dins del sector/gènere.
- Estat de desenvolupament del projecte (alpha, beta, etc.).
- Pla d’actuació amb calendari.
- Objectius a assolir a través del Programa d’incubació de videojocs.
- Demo jugable, enllaç de vídeo amb gameplay o altres documents i materials que es considerin necessaris per avaluar la candidatura.
- Trajectòria acadèmica i/o professional (CV) de les persones sol·licitants (equip) o empresa.
Formulari de sol·licitud
Instància
Resolució
Termini de resolució i notificació
El termini màxim per a resoldre i notificar la resolució serà de sis mesos a comptar des de la data de publicació de la convocatòria.
El venciment del termini sense que s’hagi notificat la resolució, legitima les persones interessades per entendre desestimada, per silenci administratiu, la seva sol·licitud.
Fases de la resolució
Relació d’admesos i no admesos
Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds es farà pública, en el tauler d’anuncis municipal i en el web www.girona.cat/elmodern la relació provisional d’admesos i no admesos, amb indicació dels motius de la no admissió. L’esmena dels defectes s’haurà de fer en el termini màxim i improrrogable de 10 dies hàbils a comptar de l’endemà de la publicació al tauler d’anuncis municipal, i en cas que no es faci dins d’aquest termini, equivaldrà al desistiment dels interessats, en els termes previstos a l’article 687 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de Procediment Administratiu Comú de les administracions públiques. Transcorregut aquest termini, es dictarà resolució definitiva d’admesos i exclosos, per tots aquells expedients que no s’hagin esmentat correctament.
Relació definitiva de sol·licituds admeses i excloses
Resolució que implica el tancament d’expedients de les sol·licituds no esmenades.
Proposta provisional de resolució (tenen 10 dies per presentar al·legacions)
El termini per presentar al·legacions a la proposta provisional de resolució serà de 10 dies hàbils a partir de fer-se pública. Un cop resoltes les al·legacions, es dictarà la resolució de la convocatòria
Resolució definitiva
La resolució de concessió o de denegació correspon a l’Alcaldia o òrgan municipal que tingui delegada aquesta atribució.
Acceptació
Les persones beneficiàries disposaran d’un termini de 10 dies hàbils, a partir de l’endemà de fer-se pública la resolució definitiva, per comunicar per escrit la seva acceptació al Programa d’incubació i les condicions en què s’ha atorgat. En cas de no complir amb aquest requisit, l’Ajuntament podrà optar, discrecionalment, entre concedir un nou termini o considerar que s’ha renunciat.
Resolució definitiva 2022
Tràmit d'acceptació de la subvenció
Tràmit de justificació