Notícies | Oficina d'Assistència en Matèria de Registre (OAMR)
Matèria de Registre (OAMR)
Les oficines d’atenció al públic de CATSA (empresa pública prestadora del servei d’abastament i distribució d’aigua i del servei de clavegueram municipal), romandran tancades a l’atenció presencial el 12 de desembre de 2023
El trasllat dels servidors informàtics previst pel 12 de desembre, implicarà que no es pugui oferir atenció presencial a la ciutadania al llarg de tot el dia.
L’empresa pública prestadora del servei d’abastament i distribució d’aigua potable i del servei de clavegueram municipal (Cicle de l’Aigua del Ter S.A. - CATSA) realitzarà un trasllat dels servidors informàtics el proper dia 12 de desembre de 2023. Aquest fet impedirà que es pugui oferir l’atenció presencial a les oficines situades a la planta baixa del C/ Ciutadans 11 (Girona).
Malgrat això, es continuarà oferint atenció a la ciutadania al llarg de tot el dia, mitjançant les línies telefòniques següents: 972 201 737 i 972 440 067, així com mitjançant l’adreça de correu electrònic gestioclients@catsa.cat, els formularis de tràmits habilitats que disposa la plana web de l’empresa www.catsa.cat (tràmits sanejament i tràmits aigua potable) i les dades de contacte també indicades a l’apartat www.catsa.cat/cat/contacte.html
Es preveu que el dia 13 de desembre de 2023, l’empresa Cicle de l’Aigua del Ter S.A. ja pugui tornar a oferir l’atenció presencial a les mateixes oficines, a més de continuar oferint els canals de comunicació anteriorment esmentats.