Header: Oficina d'Assistència en Matèria de Registre (OAMR)

Oficina d'Assistència en
Matèria de Registre (OAMR)

Ruta de navegació

Publicador de continguts

Les oficines d’atenció al públic de CATSA (empresa pública prestadora del servei d’abastament i distribució d’aigua i del servei de clavegueram municipal), romandran tancades a l’atenció presencial el 12 de desembre de 2023

El trasllat dels servidors informàtics previst pel 12 de desembre, implicarà que no es pugui oferir atenció presencial a la ciutadania al llarg de tot el dia.

L’empresa pública prestadora del servei d’abastament i distribució d’aigua potable i del servei de clavegueram municipal (Cicle de l’Aigua del Ter S.A. - CATSA) realitzarà un trasllat dels servidors informàtics el proper dia 12 de desembre de 2023. Aquest fet impedirà que es pugui oferir l’atenció presencial a les oficines situades a la planta baixa del C/ Ciutadans 11 (Girona).

Malgrat això, es continuarà oferint atenció a la ciutadania al llarg de tot el dia, mitjançant les línies telefòniques següents: 972 201 737 i 972 440 067, així com mitjançant l’adreça de correu electrònic gestioclients@catsa.cat, els formularis de tràmits habilitats que disposa la plana web de l’empresa www.catsa.cat (tràmits sanejament i tràmits aigua potable) i les dades de contacte també indicades a l’apartat www.catsa.cat/cat/contacte.html

Es preveu que el dia 13 de desembre de 2023, l’empresa Cicle de l’Aigua del Ter S.A. ja pugui tornar a oferir l’atenció presencial a les mateixes oficines, a més de continuar oferint els canals de comunicació anteriorment esmentats. 

Tornar