12a Jornada Lluís M. de Puig - 2025

12a Jornada Lluís M. de Puig
L'estratègia d'autonomia Europea: més rearmament i defensa i més control de fronteres, és possible sense danyar altres polítiques públiques?
Dimecres 7 de maig de 2025
18.30 h - El Modern
Jornada que té per objectiu contribuir al record i homenatge de la figura del gironí Lluís Maria de Puig convidant-nos a reflexionar sobre temes d’abast i interès europeu que van ser també font de pensament per Lluís Maria de Puig.
La Jornada se celebrarà com a part de les activitats organitzades per a la commemoració del Dia d’Europa al llarg de la setmana.
- Inauguració de la conferència a càrrec del Sr. Colin Cameron, exsecretari adjunt de la Western European Union.
- Diàleg amb el Dr. Rafael Grasa, professor honorari de relacions internacionals de la UAB i la Dra. Mirentxu Jordana, professora de la Universitat de Girona de dret internacional públic.
- Moderat pel Sr. Jordi Xuclà, president del Consell Català del Moviment Europeu.
Ho organitza: Ajuntament de Girona
Hi col·labora: Centre Europa Direct Girona i Consell Català del Moviment Europeu


