Header: Comerç

Comerç

Ruta de navegació

Regala Girona - campanya de Sant Jordi | Comerç

Regala Girona

Dona vida al comerç i la restauració de la nostra ciutat

Campanya 2022

Campanya de la Diada de Sant Jordi

Amb l'objectiu de fomentar la reactivació econòmica del sector del llibre i de la rosa, enguany la Fira mercat de la Diada de Sant Jordi comptarà únicament amb parades de llibreries i floristeries de Girona.

Tradicionalment, l'esdeveniment es desplegava cada 23 d'abril entre la Rambla i la plaça de Catalunya, però enguany el consistori, d'acord amb els gremis de llibreters i de floristes, ha decidit traslladar-la a l'esplanada de La Copa. Aquest espai conjuga la possibilitat de poder efectuar el control d'aforament que garanteixi la seguretat de les persones visitants i alhora permeti un flux de compradors i compradores elevat que faciliti una bona dinàmica de vendes.

L'indret estarà tancat per tanques i només s'hi podrà accedir per un espai habilitat d'entrada i un altre de sortida. En tot moment es garantirà un aforament del 30%, hi haurà gel hidroalcohòlic a disposició del públic i es compliran totes les mesures de seguretat que el PROCICAT estableixi.

La fira mercat de Sant Jordi estarà oberta de les 9 a les 21 h. A més, l'espai també comptarà amb una única zona on els autors i les autores podran signar llibres.

Tanmateix, aquests establiments també podran instal·lar per Sant Jordi una parada de venda davant els seus locals.

Regala Girona | Comerç

Regala Girona

Campanya 2021

L'objectiu d'aquesta campanya és posar en valor el rol de proximitat del comerç i restauració de la ciutat i fomentar el consum de productes locals.

Sota el lema “Regala Girona”, l’Ajuntament de Girona vol donar visibilitat al teixit comercial, reactivar econòmicament el sector del comerç i la restauració, i posar en valor els productes de km 0 com a patrimoni intangible, identitari i diferencial de la ciutat.

El sector del comerç, serveis i restauració es troba amb greus problemes estructurals derivats de la crisi sanitària i les restriccions, que com a conseqüència d’aquesta s’han hagut d’adoptar, amb especial incidència en el sector de la restauració i alguns serveis, que han patit mesures més severes de tancament absolut en diferents moments.

També la compra a distància ha crescut de forma exponencial i és una acció habitual o esporàdica d'una gran majoria de compradors. Així i tot, a través del confinament molta gent ha vist la importància del comerç local: el seu rol en l’economia local, el seu rol social, urbà, etc, i s’ha detectat que per a un cert grup de compradors el vincle local, territorial i de proximitat ha esdevingut un element important per decidir la compra.

Per tot plegat, ara més que mai, cal posar en valor el rol de proximitat del comerç i de la restauració de Girona.

Regala Girona - campanya de Fires 2021 | Comerç

Campanya de les Fires de Sant Narcís

Amb l’objectiu d’incentivar la compra als comerços i restauració de proximitat entre els residents i visitants de la ciutat durant les Fires de Sant Narcís d’enguany, s’ha personalitzat aquesta campanya per fomentar la reactivació econòmica del sector.

Regala Girona - campanya d'Estiu | Comerç

Campanya d'estiu

Amb l’objectiu de reforçar la compra als comerços i restauració de proximitat entre els residents i visitants de la ciutat durant la temporada d’estiu s’ha iniciat aquesta campanya per fomentar la reactivació econòmica del sector durant la campanya d’estiu.

Regala Girona - campanya de Temps de Flors | Comerç

Campanya de "Girona, Temps de Flors. A cel obert"

Amb l’objectiu de donar notorietat als comerços i restauració de la ciutat durant l’edició de Temps de Flors a Cel Obert, s’ha personalitzat la campanya de Regala Girona per aquest esdeveniment que va tenir lloc del 8 al 16 de maig.

Regala Girona - campanya de Nadal | Comerç

Campanya de Nadal

El sector del comerç, serveis i restauració arriba a final d’any amb greus problemes estructurals derivats de la crisi sanitària i les restriccions, que com a conseqüència d’aquesta s’han hagut d’adoptar, amb especial incidència en el sector de la restauració i alguns serveis, que han patit mesures més severes de tancament absolut en diferents moments, inclús l’actual.

La campanya de Nadal és “el ser o no ser” de moltes empreses del sector comercial. S’estima que en més del 20% de les empreses, la seva capacitat de supervivència dependrà d’una bona o mala campanya de Nadal, i és que en molts casos les vendes no recuperen nivells anteriors i, de fet, la despesa mitjana per persona està baixant.

Sota el lema "Regala Girona" s’ha volgut situar al mapa la ciutat de Girona com a centre comercial i de restauració. L’eslògan “Dona vida al comerç i la restauració de la nostra ciutat” pretén convertir el client en l’actor capaç de dinamitzar el consum local.


Aquest vídeo vol donar al client arguments de compra basats sobretot en la qualitat del producte. Darrere de la relació client-consumidor, a banda de persones, hi ha productes fets amb molta cura i dedicació i això es trasllada en cadascun dels cinc sentits: olfacte, vista, oïda, gust i tacte. 

Vídeo: Regala Girona | Nadal

Logos SOC + Generalitat + SEPE + UE Fons social FSE

Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya, finançat pel Servicio Público de Empleo Estatal i cofinançat en un 50% per l’FSE
  • Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC)
  • Generalitat de Catalunya
  • Ministerio de Trabajo, Migraciones y Seguridad Social - Servicio Público de Empleo Estatal
  • Fons Social Europeu (FSE)