Header: Comerç

Comerç

Ruta de navegació

Comerç a domicili | Comerç

Comerç a domicili

Ofereix un valor afegit als teus clients portant-los les compres al domicili o a l’hotel

La iniciativa de “comerç a domicili” és una acció de dinamització comercial impulsada per l’àrea de Promoció Econòmica, juntament amb Càritas i Eina Activa que aconsegueix englobar la dinamització comercial, la sostenibilitat ambiental i la inclusivitat social a la ciutat de Girona.

Es concreta en l’adquisició per part de l’Ajuntament de Girona de tiquets de repartiment a domicili en bicicleta i lliurament de manera gratuïta que es repartiran entre els comerços de la ciutat per tal que els puguin repartir entre els seus clients i turistes i d’aquesta manera, facilitar i fidelitzar les compres dels residents i visitants de la ciutat.

Aquesta acció es duu a terme mitjançant empreses d'economia solidària (Caritas Ecosol i Eina Activa), fet que impulsa la inserció laboral de persones amb risc d'exclusió social i afavoreix a la seva reinserció dins la societat.

Com funciona - Comerços

  • Repartiment a domicili de compres efectuades en comerços de proximitat de la ciutat.
  • Quan el client fa la compra a la botiga i demana que li portin a casa, el comerç li fa omplir un tiquet amb les dades bàsiques (adreça, franja horària en que es vol que es lliuri la compra i telèfon de contacte).
  • Un cop omplert el tiquet, el repartidor és avisat i en la franja horària prevista lliura la compra.
  • Normalment el repartidor avisa al client per missatge de telèfon, que procedeix a fer el lliurament.
  • En el moment que se li fa el lliurament, el client signa electrònicament el telèfon del repartidor conforme s'ha rebut la compra.

Com funciona - Turistes

  • Repartiment als hotels de les compres efectuades en comerços de proximitat de la ciutat.
  • El visitant a Girona pot veure la ciutat i comprar tan com vulgui sense reprimir-se pel fet que hagi de carregar les bosses, pes i volum durant tot el dia amb els conseqüents impediments per caminar, visitar museus o altres propòsits establerts durant la seva estada.
  • Els hotels ofereixen aquest servei al seu client donant-los informació en diversos idiomes sobre el seu funcionament, si aquest hi està interessat, en el moment de realitzar les compres haurà d'omplir el tiquet que li facilitarà la botiga amb les seves dades com: el nom de la persona que ha efectuat la reserva al hotel, nom de l'hotel i data de sortida.
  • La botiga avisarà al repartidor de manera que el turista tindrà les seves compres al hotel dins la franja horària prevista sense tenir que preocupar-se de res més. 
  • El repartiment d'aquests tiquets adquirits per l'Àrea de Promoció Econòmica es faran mitjançant les associacions de comerciants i hostaleria de la ciutat.
  • Els establiments de la resta de la ciutat que no estiguin associats podran passar a buscar els seus tiquets a la Oficina de Turisme fins esgotar existències.