Header: Notícies

Notícies i comunicats

Oficina d'Assistència en Matèria de Registre (OAMR) - fitxa

Oficina d'Assistència en Matèria de Registre (OAMR)

Adreça:
Ajuntament de Girona
Pl. del Vi, 1 - 17004 GIRONA

Horaris 2025

Es recomana demanar:
CITA PRÈVIA

Telèfon. Informació ciutadana:
972 419 010

Telèfon. Centraleta:
972 419 000

A/e:
Per contactar podeu utilitzar la Bústia d'Avisos i Suggeriments de l'Ajuntament de Girona.

Web:
www.girona.cat/oamr

Registre electrònic:
seu.girona.cat

Bústia d'avisos i suggeriments:
www.girona.cat/avisos

Ruta de navegació

Publicador de continguts

Últimes places per inscriure's a la 20a Cursa Sant Silvestre de Girona

Últimes places per inscriure's a la 20a Cursa Sant Silvestre de Girona

La tradicional cursa nadalenca, que té un límit de 2.000 participants, proposa un recorregut de 5 km i tindrà la sortida i l'arribada al Pavelló Municipal Girona-Fontajau.

Només queden 250 dorsals per a poder participar en la 20a edició de la Cursa Sant Silvestre de Girona. Quan encara queden 19 dies per a la celebració de la tradicional cursa nadalenca, ja s'han omplert 1.750 places de les 2.000 que es van obrir fa un mes per fer el recorregut de 5 km.

Les inscripcions es tancaran el dimarts 30 de desembre a les 23.59 h o bé quan s'assoleixin aquestes 250 places que queden per a poder participar en la cursa de 5 km i es poden fer únicament per Internet. La recollida de dorsals serà el mateix dimecres 31 de desembre de 10.30 h a 16 h al Pavelló Municipal Girona - Fontajau i cada inscrit rebrà una bossa obsequi i una samarreta tècnica. Cal destacar que no s'entregaran dorsals més tard de les 16 h.

Organitzat per l'Ajuntament de Girona, l'esdeveniment esportiu tindrà lloc com cada any el 31 de desembre, a les 17 h (minicurses) i a les 18 h (adults/es), amb sortida i arribada al Pavelló Municipal Girona-Fontajau. Abans es portarà a terme la 15a Mini Sant Silvestre amb tres recorreguts diferents.

La classificació d'aquesta cursa és general (sense categories) i es farà pública al web del Servei Municipal d'Esports el mateix 31 de desembre.

Respecte a les inscripcions a la Minicursa estan limitades als 300 participants. Amb l'objectiu que sigui una cursa inclusiva i oberta a tots els nens i nenes, hi haurà tres distàncies perquè cada infant esculli l'opció que millor s'adapti a les seves necessitats (a escollir segons l'edat i condició física dels infants). Amb l'objectiu de fomentar la participació i l'activitat física no hi haurà classificacions i qui acabi la cursa rebrà una medalla. Cada participant en la Minicursa també rebrà una samarreta tècnica i una bossa obsequi.

Un any més, es premiarà la millor disfressa de temàtica nadalenca, la millor disfressa de temàtica lliure, i el corredor i la corredora de més edat. A part dels trofeus per als tres primers classificats/ades de la classificació general (categoria masculina i femenina), i els trofeus per als tres primers classificats/ades de categoria masculina i femenina en la modalitat cadira de rodes, també hi haurà trofeus per al millor atleta i per a la millor atleta locals.

Per a més informació i inscripcions cal consultar el web www.girona.cat/ssilvestre

Tornar