El psicòleg social argentí Carlos Sica oferirà una xerrada oberta a la ciutadania sobre salut mental pública
L'Ajuntament de Girona
modificat fa 3 mesos.
El psicòleg social argentí Carlos Sica oferirà una xerrada oberta a la ciutadania sobre salut mental pública
L’activitat, que compta amb el suport de l’Ajuntament de Girona, es portarà a terme el dijous 28 d'agost, a les 18 h, a la plaça de Catalunya.
El psicòleg social argentí Carlos Sica oferirà una xerrada sobre salut mental pública el dijous 28 d'agost, a les 18 h, a la plaça de Catalunya. L'activitat, organitzada per Avant Editorial i Edicions El Veïnat-Pavelló VI i que compta amb el suport de l'Ajuntament de Girona, està oberta a la ciutadania.
L'objectiu de la proposta és parlar sobre la importància de la psicologia social, entesa com la psicologia que posa al centre les eines per curar malalties de salut mental i que aquestes no depenguin de la capacitat de resiliència dels pacients.
En línia amb aquest objectiu, Carlos Sica treballarà també durant aquesta setmana, i de forma interna, amb les persones usuàries de l'espai "Trobades amb sostre", el projecte social de l'Ajuntament de Girona que busca donar suport i acompanyar les persones que viuen al carrer, i amb l'equip del Centre d'Acolliment i Serveis Socials La Sopa.
Quatre dies més tard, l'1 de setembre, Sica presentarà el seu nou llibre Psicología del nosotros, al Centre Cívic Barri Vell-Mercadal (19 h). El text parla sobre psicologia social clínica i tracta les bones praxis i el perfil que ha de tenir un assistent social en relació amb la salut mental pública.
Utilitzem galetes per oferir contingut personalitzat, analitzar tendències, administrar el lloc web, fer un seguiment dels moviments dels usuaris al lloc web i recollir informació demogràfica sobre la nostra base d'usuaris en conjunt. Accepteu totes les galetes per gaudir de la millor experiència possible al nostre lloc web o gestioneu les vostres preferències.
Consulteu la nostra política de privadesa