Header: Cultura

Cultura

Ruta de navegació

Publicador de continguts

El concert de Sergio Dalma, amb totes les entrades exhaurides, i el nou espectacle del projecte Canta Gran!, aquest cap de setmana a l'Auditori de Girona

El dissabte 15 de febrer el cantant Sergio Dalma presentarà el seu nou disc "Sonríe porque estás en la foto", amb el cartell d'entrades exhaurides. El projecte participatiu Canta Gran! torna a l'Auditori de Girona el diumenge 16 de febrer amb el nou espectacle "La baguet i la rosa"

Dimecres 12/02/2025 - 13.46 h

Aquest cap de setmana l'Auditori de Girona acollirà dues propostes de músiques modernes d'àmbit català. Per una banda, el dissabte 15 de febrer, el cantant i compositor Sergio Dalma presentarà a la Sala Montsalvatge el seu nou disc Sonríe porque estás en la foto, amb totes les entrades exhaurides. L'endemà, el projecte Canta Gran! oferirà el nou espectacle titulat La baguet i la rosa, en el marc de l'"Auditori Obert". Les entrades per al concert de Canta Gran! es poden adquirir al web: www.auditorigirona.org.

Una de les veus més personals i reconeixibles de l'escena musical estatal, Sergio Dalma, arriba a la Sala Montsalvatge el dissabte 15 de febrer per presentar el seu nou disc, titulat Sonríe porque estás en la foto. El músic, compositor i cantant sabadellenc oferirà un concert a les 20 h, amb totes les entrades exhaurides, acompanyat per una banda formada per set músics. Amb un so fresc i cançons que connecten amb els anys vuitanta, el 22è disc de Dalma celebra amb vitalitat i alegria la seva extensa trajectòria musical. Un treball que ha comptat amb la participació de fins a sis productors diferents, Fernando Boix, Pablo Cebrián, Santos y Fluren, Paco Salazar, Caros Almazán, Pablo Díez i Alex Perea, i que arriba després de l'èxit del seu anterior disc, Alegria (2021), amb què va aconseguir la certificació de Disc d'Or.

L'endemà, a les 18 h, serà el torn del projecte participatiu Canta Gran!, que oferirà a la Sala Montsalvatge el seu darrer espectacle La baguet i la rosa, una proposta interpretada per un gran cor de persones majors de 60 anys, recolzat per una formació de músics professionals. Sota la direcció musical de Montse Meneses i la direcció escènica de Toni Viñals, el repertori compta amb una selecció d'algunes de les cançons franceses més conegudes dels anys seixanta i setanta, interpretades en català i arranjades per Jordi Domènech. Un repàs musical als principals autors de l'època com ara Piaf, Aznavour, Brel o Trenet, sense oblidar-ne d'altres com Moustaki, Bécaud o Gainsbourg.

Es tracta d'una nova edició d'aquesta iniciativa que torna a l'Auditori de Girona en el marc del projecte "Auditori Obert" i amb el suport de la Xarxa de Centres Cívics de Girona, amb la voluntat d'incrementar el rol actiu de les persones grans i afavorir la seva participació en societat. En total, hi particien 201 persones (150 dones i 51 homes), amb una mitjana d'edat de 69 anys, procedents de les comarques gironines (majoritàriament de Girona ciutat, però també de Torroella de Montgrí, l'Estartit, Olot o Sant Julià de Ramis, entre d'altres). Després de tres assajos a l'Auditori, ara pujaran a l'escenari per mostrar al públic el resultat de tot aquest treball.

L'agenda d'aquest mesDurant el mes de febrer, l'Auditori de Girona també acollirà els concerts de Cobla Ciutat de Girona (dissabte 22 de febrer) i Amaro Freitas (diumenge 23 de febrer). Les entrades es poden adquirir al web de l'Auditori: www.auditorigirona.org.

Tornar