Header: Cultura

Cultura

Ruta de navegació

Publicador de continguts

La nova marca de Fires de Girona tindrà marxandatge propi

La nova marca de Fires de Girona tindrà marxandatge propi

Es podran adquirir mocadors, bosses de cotó i xapes amb la imatge distintiva de la festa a l’Oficina de Turisme de la Rambla

Imatge del disseny d’un dels productes.

La nova marca de Fires de Girona omplirà, a finals d'octubre, els carrers de la ciutat. I no ho farà només a través de cartells promocionals, sinó que comptarà, també, amb marxandatge propi. Es tracta de mocadors, bosses de cotó i xapes que portaran estampada la nova marca distintiva amb l'objectiu de potenciar-la entre els gironins i les gironines i donar-la a conèixer dins i fora de la ciutat.

De moment, l'Ajuntament de Girona ha encarregat 3.000 mocadors 100% cotó, 2.500 bosses de tela de l'estil tote també de cotó i 2.500 xapes rodones. Les bosses i els mocadors portaran estampat, a una sola cara, de la imatge completa de la nova marca, que inclou el nou logotip envoltat de conceptes visuals, comunicatius i simbòlics com el got de barraques, l'àliga, la fira de mostres, els diables i les mosques, entre molts altres. Les xapes mostraran el nou logotip identificatiu de Fires.

"Les Fires són part indestriable de la identitat de Girona. No podem entendre la nostra ciutat sense les Fires. Per això, que petits i grans vesteixin amb orgull mocadors, xapes i bosses de les Fires per tots els racons de la ciutat és una forma de defensar la identitat de Girona i la seva gent", ha destacat el tinent d'alcaldia i regidor de Cultura de l'Ajuntament de Girona, Quim Ayats Bartrina.

Tot i que els preus dels productes estan pendents de ser aprovats en el Ple del pròxim dilluns, 15 de setembre, de moment, s'han fixat en: 5 euros la bossa de tela, 3 euros el mocador i 2 euros la xapa. Tots tres es podran adquirir a l'Oficina de Turisme de la Rambla durant la celebració de les Fires de Sant Narcís.

Tota la Informació a @firesdegirona a Instagram

La nova marca de Fires de Girona va ser presentada el passat, 1 de setembre, per l'alcalde de la ciutat, Lluc Salellas i Vilar i el tinent d'alcaldia i regidor de cultura, Quim Ayats i Bartrina. Amb aquesta marca l'Ajuntament de Girona vol apropar les Fires de Sant Narcís als veïns i veïnes de la ciutat i fomentar-ne el sentiment de pertinença compartida. A més, amb la nova marca es vol diferenciar les Fires de Girona d'altres esdeveniments de la ciutat, establint-les com un referent cultural tant en l'àmbit local com a escala nacional.

Tota la informació sobre les Fires de Sant Narcís, sota la nova marca, s'anirà publicant al perfil @firesdegirona d'Instagram.

En aquest compte s'hi podran trobar detalls específics de la programació com els concerts, les activitats infantils i de barri i l'agenda diària, entre altres. També s'hi anunciaran altres elements rellevants, com els dissenys guanyadors del concurs de gots, la data de presentació del llibre de Fires o l'anunci dels pregoners/es d'enguany. Així mateix, també s'hi publicaran els avisos de canvis d'ubicacions o anul·lacions i les informacions de caràcter pràctic com els recorreguts de cercaviles i consells de seguretat correfoc. Aquesta informació es reforçarà a través de les xarxes socials pròpies de l'Ajuntament.

Tornar