Header: Policia Municipal

Policia municipal

Policia Municipal de Girona

Policia Municipal de Girona

Cap de la policia:
Joan Jou Matamala

Adreça:
Oficines centrals
C. Bernat Bacià, 4
17001 - GIRONA

Comissaria de Can Burrassó
Barri de Santa Eugènia
C. Massana, 78
17006 - GIRONA

Telèfons:
092 
972 419 092 (des de fora de Girona)

Cita prèvia:
Cal demanar cita prèvia per a denúncies i gestions amb la policia municipal.

Web:
www.girona.cat/policia

Avisos i suggeriments:
Per avisos i suggeriments podeu utilitzar la Bústia d'Avisos de l'Ajuntament de Girona.

Xarxes: Policia municipal

Ruta de navegació

Publicador de continguts

L’Ajuntament de Girona visita Vila-real per conèixer la gestió que implica jugar a la Lliga de Campions en una ciutat mitjana

L’Ajuntament de Girona visita Vila-real per conèixer la gestió que implica jugar a la Lliga de Campions en una ciutat mitjana

L’objectiu de les trobades és conèixer tant els dispositius policials com les accions de dinamització del territori que s’han portat al municipi castellonenc quan el primer equip de futbol de la localitat ha disputat la màxima competició europea

Fotografia de la visita que l'Ajuntament de Girona ha fet a Vila-real amb motiu de la Lliga de Campions.

Diversos representants polítics i tècnics de l’Ajuntament de Girona s’han reunit amb membres de l’Ajuntament de Vila-real avui i ahir per conèixer de primera mà com es va viure en una ciutat de mida mitjana el fet de competir a la Lliga de Campions de futbol masculí. Girona, amb 104.320 habitants, serà escenari per primer cop de la disputa de partits de la Champions League aquesta temporada, després de la fita històrica del Girona FC, mentre que Vila-real, amb 51.852 habitants, va viure una situació similar en la temporada 2005-2006, quan el primer equip de futbol de la localitat es va classificar també per la Champions, situació que s’ha repetit en temporades posteriors. 

Per part de l’Ajuntament de Girona, han viatjat fins al municipi de la Plana Baixa l’alcalde, Lluc Salellas i Vilar; la vicealcaldessa i tinenta d’alcaldia de Promoció Econòmica, Gemma Geis i Carreras; el tinent d’alcaldia i regidor de Cultura, Quim Ayats Bartrina; el tinent d’alcaldia i regidor de Gestió de Recursos i Atenció a la Ciutadania, Sergi Font Domènech; l’intendent en cap de la Policia Municipal, Joan Jou; la inspectora Ana Belén Martínez i el cap de l’Àrea de Cultura, Esports i Educació, Narcís Casassa. A Vila-real s’han reunit amb l’alcalde del municipi, José Benlloch; la vicealcaldessa, Maria Fajardo; el tinent d’alcaldia i regidor d’Esports, Xus Madrigal, i tècnics municipals. També s’han reunit amb representants del Vila-real CF i han visitat les instal·lacions de la Ciutat Esportiva del Vila-real CF.

L’objectiu principal de les trobades és compartir tant l’organització dels serveis públics i dels dispositius policials del municipi castellonenc les temporades que ha competit a la primera Lliga europea com conèixer les accions de dinamització de la ciutat que van acompanyar la disputa dels partits.

Tornar