Header: Notícies

Notícies i comunicats

Oficina d'Assistència en Matèria de Registre (OAMR) - fitxa

Oficina d'Assistència en Matèria de Registre (OAMR)

Adreça:
Ajuntament de Girona
Pl. del Vi, 1 - 17004 GIRONA

Horaris 2025

Es recomana demanar:
CITA PRÈVIA

Telèfon. Informació ciutadana:
972 419 010

Telèfon. Centraleta:
972 419 000

A/e:
Per contactar podeu utilitzar la Bústia d'Avisos i Suggeriments de l'Ajuntament de Girona.

Web:
www.girona.cat/oamr

Registre electrònic:
seu.girona.cat

Bústia d'avisos i suggeriments:
www.girona.cat/avisos

Ruta de navegació

Publicador de continguts

L’aposta per l’administració digital de l’Ajuntament de Girona, reconeguda pel Consorci AOC 

L’aposta per l’administració digital de l’Ajuntament de Girona, reconeguda pel Consorci AOC 

El consistori fa deu anys que es manté al capdavant de les administracions catalanes pel que fa a transformació tecnològica i govern obert.

L’Ajuntament de Girona ha rebut aquesta setmana un reconeixement per portar deu anys dins del rànquing del Top 10 dels municipis distingits per la implantació de l’administració digital a Catalunya, concretament dins de la categoria de municipis de més de 50.000 habitants. El guardó l’ha atorgat el Consorci de l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) en el marc de l’acte de lliurament de la 10a edició dels Reconeixements Administració Oberta, que va tenir lloc dimarts a El Prat de Llobregat. 

Per commemorar aquest desè aniversari, s’ha volgut reconèixer també la tasca dels ens que, dins la seva categoria, han tingut un paper més destacable els darrers deu anys. A més de Girona, que ha rebut el reconeixement a la categoria de municipis de més de 50.000 habitants, han rebut el premi també Caseres (municipis de fins a 500 habitants), Vilalba dels Arcs (municipis d’entre 501 i 1.000 habitants), Ascó (municipis d’entre 1.001 i 5.000 habitants), Llinars del Vallès (municipis d’entre 5.001 i 20.000 habitants) i Manlleu (municipis d’entre 20.001 i 50.000 habitants).

“Aquests reconeixements posen en valor una manera de fer que hem consolidat al llarg dels darrers deu anys des del govern municipal: una administració que aposta per la digitalització, la transparència i la proximitat amb la ciutadania. Ser reconeguts entre els deu millors ajuntaments de més de 50.000 habitants i rebre el guardó especial dels ‘Top 10 Anys’ ens encoratja a seguir treballant per una administració moderna, accessible i oberta a tothom”, ha remarcat la regidora de Contractació, Patrimoni i Serveis Informàtics de l’Ajuntament, M. Àngels Planas Crous.

Aquests premis es donen anualment als ajuntaments i consells comarcals que han destacat en la transformació digital i el govern obert en la seva relació amb la ciutadania. S’atorguen a les administracions capdavanteres en la transformació digital amb base a la metodologia de l’Índex de Maduresa Digital.

L’Ajuntament de Girona ha encapçalat en diverses ocasions el rànquing de municipis de més de 50.000 habitants (2022, 2021, 2020, 2019 i 2018) i els anys 2016, 2017 i 2023 va quedar en segona posició. Aquests èxits han estat possible per la implicació de tot el personal municipal i, molt especialment, per la feina feta pel Servei de Sistemes i Tecnologies de la Informació en col·laboració amb el Servei de Gestió Documental, Arxius i Publicacions, en la millora continua dels processos de gestió interna de l’Ajuntament.

Tornar