Header: Coronavirus

Coronavirus

Ruta de navegació

Publicador de continguts

L’Ajuntament de Girona reactiva el servei “Comerç a domicili” per a la dinamització del comerç de proximitat

La iniciativa s’adreça a les botigues i establiments de restauració del municipi que no disposin de servei de repartiment propi, inclosos els negocis que formen part de l’app lacompra

L’Ajuntament de Girona ha posat en marxa un servei de repartiment de comandes per a totes aquelles botigues i establiments de restauració del municipi que no disposin de servei de repartiment propi. Es tracta del servei “Comerç a domicili”, que ja s’havia creat l’any 2018 i que ara el consistori, Càritas Ecosol i Eina Activa han recuperat com una mesura per fer front a les conseqüències del COVID-19. A la iniciativa també s’hi podran adherir els negocis que formen part de l’app lacompra.

“Des del govern continuem prenent mesures per ajudar el comerç local, un dels sectors més afectats per la crisi del coronavirus, de manera que puguin recuperar com més aviat millor el seu volum d’activitat. Però estem convençuts que ho hem de fer també sota noves pautes de comportament, on la sostenibilitat i la proximitat han de ser fonamentals. Creiem que el servei Comerç a domicili pot ser molt útil en aquests nous temps, i per això el reactivem amb encara més força”, ha explicat la regidora de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Girona, Glòria Plana Yanes. 

Cada comerç o establiment de restauració disposarà d’un màxim de tres repartiments gratuïts i, a partir d’aquest moment, podrà seguir fent enviaments amb un cost reduït. En aquest cas, caldrà que sol·liciti pressupost contactant directament amb les empreses de repartiment col·laboradores.

Els comerços que vulguin fer ús del servei, podran sol·licitar-lo per Whatsapp al telèfon 608 90 61 31 o a través del correu electrònic ecosol@caritasgirona.cat, indicant les dades del client que hagi fet la comanda i les dades del seu comerç o establiment de restauració. Concretament, caldrà que facilitin el nom i cognoms del client o clienta, així com la seva adreça, el telèfon de contacte, i el dia i franja horària preferent per a l’entrega de la compra; i també el nom de la persona de contacte del negoci, la seva adreça, telèfon i horari preferent de recollida. 

L’objectiu de “Comerç a domicili” és dinamitzar el comerç de proximitat i facilitar i fidelitzar les compres de les persones residents a Girona. A més, l’acció es duu a terme de manera sostenible i respectuosa amb el medi ambient mitjançant el repartiment de les compres en bicicleta per tota la ciutat, i a través d’empreses d'economia solidària, fet que impulsa la inserció laboral de persones amb risc d'exclusió social i afavoreix a la seva reinserció dins la societat.
 

Més informació
Tornar