Desplaçaments per a activitats del programa de Recursos Educatius. Curs 2019-2020
Pendent de convocatòria |
Termini obert |
Resolució |
Convocatòria tancada |
Subvenció adreçada als centres educatius de la ciutat de Girona per finançar projectes o activitats d’interès públic o social. En aquest cas és tracta de la
modalitat de l'Annex 3 de les bases per facilitar els desplaçaments per a la participació a activitats del Programa Municipal de Recursos Educatius als centres educatius de la ciutat de Girona, realitzades durant el curs escolar de la convocatòria.
Publicació de la resolució de la convocatòria 2019-2020
Bases i convocatòria
Objectius
Facilitar els desplaçaments per a la participació a activitats del Programa municipal de Recursos Educatius als centres educatius de la ciutat de Girona.
Destinataris
Poden ser beneficiaris d’aquesta subvenció els centres d’Educació infantil i primària, secundària obligatòria i educació especial, sostinguts amb fons públics de la ciutat de Girona.
Característiques de l’activitat
Només es podran rebre ajuts pel desplaçament a les activitats que compleixin el requisits següents:
- Organitzades directament per un servei municipal.
- Incloses en el programa municipal de Recursos Educatius.
- Desplaçaments que no sigui possible fer-los amb transport públic (caldrà exposar la justificació).
Bases en català
Bases en castellà
Bases al BOP núm. 87 del 07-05-2018
Bases específiques ANNEX 3
Convocatòria curs 2019-2020 en català
Convocatòria curs 2019-2020 en castellà
Sol·licitud
Presentació de sol·licituds
Els centres educatius interessats hauran de presentar la sol·licitud i la justificació d’aquesta subvenció, segons el model específic de sol·licitud d’aquesta convocatòria, així com la documentació que estableixen les bases reguladores d’aquesta subvenció i en aquesta mateixa convocatòria, a la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Girona.
Caldrà adjuntar al model conjunt de sol·licitud i justificació, còpia de les factures corresponents.
Es podran presentar sol·licituds fins al 10 de setembre de 2020.
L’entrada en vigor de la nova Llei 39/2015 d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, obliga a totes les persones jurídiques, entitats sense personalitat jurídica i òrgans col·legiats a relacionar-se amb les administracions públiques per mitjans electrònics i, per tant, els obliga a disposar necessàriament d’un certificat electrònic que representi l’organització.
Requeriment d’esmena o rectificació de document
Un cop feta la comprovació de la documentació es dictarà resolució de requeriment de rectificació o d’esmena als sol·licitants que hagin presentat documentació incorrecta o incompleta, amb la indicació que si no es respon al requeriment s’entendrà que desisteix a la sol·licitud. La resolució de requeriment es farà pública al tauler d’anuncis municipal. Els sol·licitants afectats per aquesta resolució disposaran d’un termini improrrogable de 10 dies hàbils, a comptar des de l’endemà de la data de publicació de la resolució per realitzar les rectificacions o esmenes necessàries.
Tràmit de sol·licitud
Requeriment de documentació, rectificació o esmena d'una sol·licitud
Resolució i justificació
Acceptació de la subvenció
Una vegada comunicada la concessió de la subvenció, si en el mínim d’un mes no es manifesta el contrari aquesta s’entendrà acceptada, així com les condicions generals i específiques fixades per a la seva aplicació.
Justificació
El termini per justificar la subvenció rebuda es correspon amb el mateix termini de sol·licitud. Es podran presentar sol·licituds fins al 10 de setembre de 2020.
La documentació que caldrà presentar són les factures presentades en el moment de la sol·licitud i els arguments exposats per a la justificació, si s’escau.
Tràmit d'acceptació
Resolució de la convocatòria - 2019-2020
Tràmit de justificació