Header: Notícies

Notícies i comunicats

Bàner: Cita prèvia

Oficina d'Assistència en Matèria de Registre (OAMR) - fitxa

Oficina d'Assistència en Matèria de Registre (OAMR)

Adreça:
Ajuntament de Girona
Pl. del Vi, 1 - 17004 GIRONA

Horaris 2020

CITA PRÈVIA

Telèfon. Informació ciutadana:
972 419 010

Telèfon. Centraleta:
972 419 000

A/e:
ajuntamentinforma@ajgirona.cat

Web:
www.girona.cat/oamr

Registre electrònic:
seu.girona.cat

Bústia d'avisos i suggeriments:
www.girona.cat/avisos

Oficina de Comunicació

Oficina de Comunicació

Àrea de què depèn:
Alcaldia

Persona responsable:
Sra. Sílvia Planas Dalmau

Adreça:
Plaça del Vi, 1, 1a planta
17004 - GIRONA

Telèfon:
972 419 502 - 972 419 433

A/e:
comunicacio@ajgirona.cat

Web:
www.girona.cat/comunicacio

Publicador de continguts

Què cal fer si teniu serveis contractats amb Dentix que no us han prestat

Si teniu contractat un tractament dental en la clínica dental Dentix i heu pagat la totalitat o una part de l’import del servei sense que us l’hagin prestat completament, us aconsellem que recopileu total a documentació de què disposeu (publicitat, pressupost, contracte, factures, etc.).

Si l’establiment està obert però no us presta el servei contractat:
1. Reclameu a la clínica dental de manera que en quedi constància –per exemple, amb fulls oficials de reclamació en el mateix establiment, per correu electrònic, via formulari web, per carta o burofax certificats, per telèfon amb número d’incidència, etc.
2. Si en el termini d’1 mes no heu obtingut resposta o bé la resposta no és satisfactòria, podeu presentar una reclamació a l’Oficina de Consum del nostre municipi, si esteu domiciliats a la ciutat de Girona, o en cas contrari a l’oficina municipal o comarcal que us correspongui per raó del vostre domicili (podeu consultar la vostra oficina al web de l’Agència Catalana del Consum http://consum.gencat.cat/ca/lagencia/organismes-de-consum/la-teva-oficina-de-consum/ .

Si l’establiment està tancat:
1. Si vau finançar el pagament amb un crèdit al consum vinculat a la prestació del servei, dirigiu-vos a l’entitat financera que us ha concedit el préstec per reclamar l’anul·lació dels càrrecs pendents de pagament –ja que s’ha produït un incompliment de contracte– o la devolució de la part ja abonada.
2. Si no atenen la vostra sol·licitud en el termini màxim d’1 mes, presenteu la reclamació a l’Oficina de Consum del vostre municipi o comarca en la web esmentada de l’Agència Catalana del Consum
Si vau pagar amb targeta de crèdit, contacteu amb la vostra entitat financera per informar-vos de la possibilitat d’anul·lar els càrrecs.
Si vau pagar el tractament al comptat, heu de reclamar els imports a Dentix, però donat que aquesta empresa ha demanat concurs de creditors haureu d’esperar a veure com evoluciona aquest procediment judicial, de la qual cosa s’informarà des del mateix web de l’Agència Catalana del Consum.
En tots els casos, intenteu aconseguir el vostre historial mèdic a la clínica dental on vàreu contractar el servei.
Recordeu que des dels organismes públics de consum es tramitarà la vostra reclamació mitjançant els mecanismes de resolució alternativa de conflictes –la mediació i l’arbitratge de consum–, que són sistemes gratuïts i voluntaris per a ambdues parts.
Si cap de les opcions anteriors no dóna un resultat satisfactori, podeu recórrer a la via judicial. Per adreçar-vos a la via judicial informeu-vos en el Servei d’Orientació Jurídica, que si correspon també us tramitarà els beneficis de justícia gratuïta.
També podeu demanar assessorament a una organització de persones consumidores registrada a Catalunya (http://consum.gencat.cat/ca/lagencia/codi-de-consum-de-catalunya/sintesi-dels-drets-de-les-persones-consumidores-i-usuaries/els-drets-basics-de-les-persones-consumidores/associacions-de-consumidors/#bloc3).

Tornar
— 100 articles per pàgina
S'estan mostrant 1 - 100 de 199 resultats.