Tall de la rambla de la Llibertat [el dimarts 23 de juny]

Tall de la rambla de la Llibertat [el dimarts 23 de juny]
El dimarts 23 de juny d’11 a 14 h, es tallarà la rambla de la Llibertat per una mudança a l’alçada del número 25.
Esperem que sapigueu disculpar les molèsties que aquesta actuació pugui ocasionar. Per a qualsevol dubte o suggeriment us podeu dirigir al servei de Mobilitat de l’Ajuntament (972 419 002) o bé a la Bústia d’Avisos del web municipal.
Us recordem que podeu seguir les incidències a través del canal de RSS. Pel Twitter de l’Ajuntament amb l’etiqueta #incidències i pel web www.girona.cat/incidencies i ara també a través del Telegram de l’Ajuntament de Girona.
