Oficina de Comunicació
Oficina de Comunicació
L’Oficina de Comunicació és el servei encarregat de donar a conèixer l’activitat de l’Ajuntament de Girona mitjançant diferents canals. L’oficina s’encarrega de la gestió del web municipal, de la imatge i el disseny gràfic, de xarxes socials, edició del butlletí electrònic setmanal, de l'agenda d'activitats de la ciutat al web, del Consell Participatiu per a la Llengua i sobretot de la relació amb els mitjans de comunicació.
Notícies
S'obre la convocatòria per a la 20a edició de la Mostra d’Aparadorisme i Decoració Interior de Temps de Flors
El termini per inscriure’s al concurs s’acabarà el dia 10 d’abril. Les persones premiades tindran un apartat especial a la revista oficial de l’esdeveniment destinat a visibilitzar el seu establiment.
L’Ajuntament de Girona repararà la climatització del Centre Cívic Onyar i realitzarà millores al local social de Montilivi
Les dues actuacions tenen per objectiu millorar els espais cívics de la ciutat de Girona per impulsar el teixit associatiu i veïnal.
L’Ajuntament de Girona ampliarà el nombre d’estacions de Girocleta amb cinc punts més d’estacionament
Els nous aparcaments estaran ubicats als barris de Fontajau, Pont Major, Domeny, Eixample i Santa Eugènia. La ciutat passarà a tenir un total de 35 estacions de Girocleta
Persona responsable:
Sra. Sílvia Planas Dalmau
Adreça:
Plaça del Vi, 1, 1a planta
17004 - GIRONA
Telèfon:
972 419 502 - 972 419 433