Subvencions per a la dinamització dels barris de Girona 2020
Pendent de convocatòria |
Termini obert |
Resolució |
Convocatòria tancada |
Subvencions a les entitats de barri de la ciutat per al desenvolupament de determinats projectes de dinamització dels barris.
Poden ser objecte de subvenció els següents tipus de projectes:
a) Activitats que tenen com a objectiu la dinamització dels barris.
b) Activitats de tipus social, cultural o esportiu en benefici dels veïns i veïnes dels barris.
Ja s'ha publicat la resolució definitiva de la convocatòria 2020.
El termini màxim per justificar la subvenció rebuda serà el dia 20 de gener de 2022.
Bases i convocatòria
Tipus de projectes subvencionats
Poden ser objecte de subvenció els següents tipus de projectes:
- Activitats que tenen com a objectiu la dinamització dels barris.
- Activitats de tipus social, cultural o esportiu en benefici dels veïns i veïnes dels barris.
Despeses subvencionables
Es consideren despeses directes subvencionables les que figuren a continuació:
- Les retribucions del personal necessari per a executar el projecte subvencionat.
- El lloguer de les instal·lacions on es desenvolupen les activitats previstes en el projecte subvencionat.
- Les despeses d’adquisició de béns inventariables necessaris per al projecte. El període durant el qual el beneficiari haurà de destinar-los a una finalitat concreta és de 5 anys en cas de béns inscriptibles en un registre públic i de dos anys per a la resta de béns.
- Les assegurances d’accidents i de responsabilitat civil que cobreixen les activitats.
- Les despeses de transport i de publicitat dels projectes.
D’altra banda, les despeses indirectes poden ser subvencionades sempre que estiguin basades en les despeses reals que s’han fet. S’han d’aportar documents justificatius de totes i cadascuna de les despeses imputades.
Es consideren despeses indirectes subvencionables les que figuren a continuació:
- Les despeses per gestionar i executar el projecte: despeses d’administració, d’assessoria, de gestoria fiscal i laboral, etc...
- Altres despeses com ara energia elèctrica, aigua, clavegueram, calefacció i climatització, missatgeria, correu, neteja i vigilància, o bé altres despeses no especificades anteriorment associades a l’execució del projecte.
Les despeses indirectes no poden superar el 25% del pressupost que presenti l’entitat per al desenvolupament del projecte i sempre que aquests costos corresponguin al període en què es realitza l’activitat.
Informació i assessorament
Us podeu adreçar a la unitat de Participació, Associacions i Voluntariat a través de l’adreça de correu electrònic participacio@ajgirona.cat o bé al telèfon 972 010 275.
Bases en català
Bases en castellà
Bases al BOP núm. 135 del 15-07-2020
Edicte d’aprovació definitiva de les bases al BOP núm. 164 del 25-08-2020
Convocatòria 2020 en català
Convocatòria 2020 en castellà
Convocatòria al BOP núm. 179 del 16-09-2020
Sol·licitud
Criteris de valoració de les sol·licituds
Els criteris que serviran per valorar les sol·licituds presentades seran els següents
Per a la concessió de la subvenció serà necessari que la sol·licitud hagi obtingut una valoració mínima de 25 punts.
Criteris | Puntació màxima |
---|
Els projectes de continuïtat portats a terme en el marc dels pressupostos participats dels barris de Girona | 10 |
El contingut del projecte i la seva relació amb l’objectiu prioritari de dinamització dels barris de Girona | 10 |
La cobertura de necessitats socials, culturals o esportives dels barris | 10 |
L’interès general del projecte i la seva repercussió en el barri | 5 |
La dificultat d’executar el projecte sense subvenció | 5 |
El grau de difusió i previsió de participació de l’activitat | 5 |
Termini de presentació de sol·licituds
El termini de presentació de sol·licituds al registre general d’entrada de l’Ajuntament de Girona (a través de la Seu Electrònica) serà d’un mínim de 15 dies hàbils a comptar des de la publicació en el BOP de la convocatòria. Concretament serà el 7 d'octubre de 2020.
Tràmit de sol·licitud
Resolució i acceptació
Resolució
La resolució posarà fi a la via administrativa i es publicarà en el tauler electrònic d’anuncis municipals assortint els mateixos efectes que la notificació electrònica individual.
Acceptació
Els beneficiaris dels ajuts disposaran d’un mes, a comptar des de la data de fer-se pública la resolució definitiva, per comunicar per escrit l’acceptació de l’ajut i de les condicions en què s’ha atorgat, d’acord amb el model d’acceptació que es troba a la Seu Electrònica.
En virtut de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, les persones jurídiques beneficiàries d’una subvenció superior als 10.000 € hauran de comunicar a l’Ajuntament de Girona en el moment de l’acceptació de l’ajuda, la informació relativa a les retribucions de llurs òrgans de direcció o administració, a l’efecte de fer-les públiques.
Tràmit d'acceptació de subvenció
Resolució 2020
Justificació
El termini màxim per justificar la subvenció rebuda serà el dia 20 de gener de 2022.
L’entitat es compromet a lliurar la següent documentació:
- Compte justificatiu d'acord amb el model normalitzat de justificació de subvencions que es troba a la Seu Electrònica del web de l’Ajuntament de Girona, que reculli el cost total de l’activitat, el detall del finançament i la relació de justificants de les despeses realitzades.
- Memòria de l’activitat realitzada, incloent-hi un informe sobre les accions portades a terme parcialment o totalment amb la subvenció rebuda, indicant objectius assolits, participació de públic…, així com exemplars de tot el material gràfic (tríptics, cartells, etc.) que s’editi.
La manca de justificació produirà l’obligació de retornar les quantitats no justificades i, si s'escau, la inhabilitació per percebre noves subvencions.
Tràmit de justificació