Header: Notícies

Notícies i comunicats

Oficina d'Assistència en Matèria de Registre (OAMR) - fitxa

Oficina d'Assistència en Matèria de Registre (OAMR)

Adreça:
Ajuntament de Girona
Pl. del Vi, 1 - 17004 GIRONA

Horaris 2024

Es recomana demanar:
CITA PRÈVIA

Telèfon. Informació ciutadana:
972 419 010

Telèfon. Centraleta:
972 419 000

A/e:
ajuntamentinforma@ajgirona.cat

Web:
www.girona.cat/oamr

Registre electrònic:
seu.girona.cat

Bústia d'avisos i suggeriments:
www.girona.cat/avisos

Ruta de navegació

Publicador de continguts

L'associació d'usuaris de bancs, caixes i assegurances organitza a Girona una jornada pels afectats per la compra d'accions de Bankia

La sessió, organitzada per l'AICEC-ADICAE amb la col·laboració de l'Ajuntament de Girona, se celebrarà el proper 18 de febrer a les 6 de la tarda al Centre Cívic Pla de Palau.

L’associació d’usuaris de bancs, caixes i assegurances de Catalunya (AICEC-ADICAE) organitzarà el proper 18 de febrer amb la col·laboració de l’Ajuntament de Girona, una sessió informativa dirigida als afectats per l’adquisició d’accions per la sortida a borsa de Bankia. La jornada, que tindrà lloc a les 6 de la tarda, informarà de les accions que les persones afectades poden realitzar per defensar els seus interessos individualment i de forma col·lectiva.

Seguidament, a les 7 de la tarda, l’AICEC-ADICAE ha convocat els seus associats per informar-los de les noves actuacions de l’associació i per fer balanç de l’activitat de l’any 2015, així com atendre noves propostes. Aquesta darrera sessió també serà oberta. Per últim, l’organització situarà el proper 4 de març, de les 9 a les 11 del matí, un punt informatiu a la plaça Calvet i Rubalcaba per atendre consultes de la ciutadania.

Aquestes accions impulsades per l’AICEC-ADICAE han rebut el suport de l’Ajuntament de Girona, amb el propòsit “d’orientar en matèria de consum financer als ciutadans de la ciutat que ho necessitin” segons ha explicat la tinenta d’alcalde i regidora d'Ocupació, Empresa i Comerç, Glòria Plana.

L’acord establert entre l’Ajuntament i l’entitat també contempla la creació d’un servei específic d’orientació per la tramitació de reclamacions de consumidors vinculades als bancs, caixes i assegurances a la mateixa Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC).  

Tornar
— 100 articles per pàgina
S'estan mostrant 1 - 100 de 199 resultats.