Notícies
S'està treballant per resoldre una incidència a la passarel·la de pagament de l'aplicació e-park
Diversos usuaris s'han pogut veure afectats per un error en el procés de pagament de la zona blava i verda en les últimes setmanes.
L’Ajuntament de Girona ha treballat en els últims dies conjuntament amb l’empresa Setex Aparki, adjudicatària de la zona verda i blava de la ciutat, per solucionar una incidència en la passarel·la de pagament de l’aplicació e-park que ha afectat diversos usuaris.
A causa d’aquest incident, provocat per un error temporal a la passarel·la de pagament, diverses persones han pogut veure’s afectats en les darreres setmanes per cobraments indeguts d’imports que no corresponien a l’ús que havien fet del servei.
La mateixa empresa Setex Aparki ha començat a retornar alguns imports aquesta setmana i està previst que durant el mes de juliol retornin totes les quantitats que s’han cobrat de manera errònia els últims dies. La mateixa empresa enviarà també un correu electrònic a tots els usuaris afectats explicant l’incident ocorregut.
“El problema ja està resolt i la plataforma torna a funcionar perfectament per a tots els usuaris que durant aquest temps han fet ús d’aquest servei i els que en vulguin fer ús a partir d’ara. De totes maneres, lamentem l’incident ocorregut i confiem que no es torni a produir”, ha explicat el tinent d’alcalde i regidor de Seguretat, Mobilitat i Via Pública, Joan Alcalà.
Girona va posar en funcionament el mes de setembre del 2014 l’aplicació gratuïta e-park, que permet pagar la zona blava i verda de la ciutat des dels dispositius mòbils.