Header: Notícies

Notícies i comunicats

Oficina d'Assistència en Matèria de Registre (OAMR) - fitxa

Oficina d'Assistència en Matèria de Registre (OAMR)

Adreça:
Ajuntament de Girona
Pl. del Vi, 1 - 17004 GIRONA

Horaris 2024

Es recomana demanar:
CITA PRÈVIA

Telèfon. Informació ciutadana:
972 419 010

Telèfon. Centraleta:
972 419 000

A/e:
ajuntamentinforma@ajgirona.cat

Web:
www.girona.cat/oamr

Registre electrònic:
seu.girona.cat

Bústia d'avisos i suggeriments:
www.girona.cat/avisos

Ruta de navegació

Publicador de continguts

Inscripcions obertes al 15è Campionat de Funky Hip Hop Ciutat de Girona

El campionat tindrà lloc el diumenge 22 de març al Pavelló Municipal Girona-Fontajau. La data límit per inscriure's és el dilluns 16 de març de 2015.

Un any més, l'Ajuntament de Girona organitza el Campionat de Funky Hip Hop "Ciutat de Girona", que enguany arriba a la seva quinzena edició.

Diumenge 22 de març el Pavelló Municipal Girona-Fontajau espera acollir a més de 600 ballarins i ballarines de diferents escoles i gimnasos de la ciutat, així com d'altres comarques de Girona ens presentaran les seves coreografies de les 15 a les 20 h. A les 14 h hi haurà l'obertura de portes.

Es pot assistir com a públic (preu entrada 4 euros per persona) i gaudir de les actuacions i balls. La venda d'entrades serà a partir de les 13 h.

Aquest campionat està organitzat pel Servei Municipal d'Esport de l'Ajuntament de Girona.
 

INSCRIPCIONS:
Servei Municipal d’Esports, Pavelló Municipal Girona-Fontajau - Av. Josep Tarradellas,
22-24 – 17007 Girona - Tel. 972 226 136 - A/e: activitatsesports@ajgirona.cat

Data límit d’inscripció: dilluns 16 de març de 2015.

Cal presentar:

  1. El full d’inscripció per a cada grup, degudament omplert. 
  2. El comprovant de La Caixa de l’ingrés, en què consti el nom del gimnàs/ escola o el nom del grup que l’ha fet. Abans de fer l’ingrés caldrà contactar el Servei Municipal d’Esports.
     

DOCUMENTACIÓ: 
Documentació obligatòria i imprescindible per presentar el dia del campionat.  
Es revisarà la documentació dels/de les participants just abans de l’actuació de cada grup. La persona responsable de cada grup haurà de presentar-se a la taula de la secretaria amb la totalitat del grup que ha d’actuar i el document original amb fotografia (DNI original o document que acrediti la data de naixement) de cada participant per fer les comprovacions pertinents. Un cop feta la comprovació, es tornarà la documentació a la persona responsable del grup. Les reclamacions s’hauran de presentar per escrit al comitè organitzador, acompanyades de 10,00 € de dipòsit. En cas que la reclamació sigui acceptada, es retornarà el dipòsit. L’organització facilitarà un model de reclamació.
 

ANUL·LACIÓ DE GRUPS INSCRITS:
Anul·lació de grups inscrits: fins el dilluns 16 de març, i només en casos justificats, s’efectuarà la devolució de la totalitat de l’import de la inscripció. A partir d’aquesta data no es podrà fer cap devolució de l’import de la inscripció.

Tornar
— 100 articles per pàgina
S'estan mostrant 1 - 100 de 199 resultats.