Header: Notícies

Notícies i comunicats

Oficina d'Assistència en Matèria de Registre (OAMR) - fitxa

Oficina d'Assistència en Matèria de Registre (OAMR)

Adreça:
Ajuntament de Girona
Pl. del Vi, 1 - 17004 GIRONA

Horaris 2022

CITA PRÈVIA

Telèfon. Informació ciutadana:
972 419 010

Telèfon. Centraleta:
972 419 000

A/e:
ajuntamentinforma@ajgirona.cat

Web:
www.girona.cat/oamr

Registre electrònic:
seu.girona.cat

Bústia d'avisos i suggeriments:
www.girona.cat/avisos

Ruta de navegació

Publicador de continguts

L'Ajuntament de Girona lidera un any més la classificació de municipis de més de 50.000 habitants pel que fa a transformació digital

El guardó, que atorga l'Administració Oberta de Catalunya, reconeix la implantació i l’ús dels serveis d’administració electrònica en els ens locals i la seva conseqüent transformació digital en la seva relació amb la ciutadania i en la seva gestió interna.

Imatge de la recollida del guardó

L’Ajuntament de Girona revalida per quart any consecutiu el lideratge en la transformació digital, segons els Reconeixements Administració Oberta que atorga l’Administració Oberta de Catalunya (AOC). La regidora de Mobilitat i Via Pública de l'Ajuntament, Marta Sureda, ha recollit aquesta tarda el guardó de la setena edició dels premis, en un acte que ha tingut lloc a Llinars del Vallès.

El consistori ha obtingut la puntuació absoluta més alta de l’Índex de Maduresa Digital (IMD) que es determina a partir de l’anàlisi d’uns indicadors objectius, les dades d’ús dels serveis AOC i de l’anàlisi dels webs de 947 ajuntaments i 42 consells comarcals. 

Concretament, Girona ha estat l’ajuntament que ha liderat la classificació del 2021 en els consistoris de més de 50.000 habitants, un guardó que ja va rebre el 2018, el 2019 i el 2020. A més, cal destacar que els anys 2016 i 2017 el consistori va quedar en segona posició. Aquests èxits han estat possible per la implicació de tot el personal municipal i, molt especialment, per la feina feta pel Servei de Sistemes i Tecnologies de la Informació en col·laboració amb el Servei de Gestió Documental, Arxius i Publicacions, en la millora continua dels processos de gestió interna de l’Ajuntament.

Liderem per quart any consecutiu aquesta classificació en transformació digital, fet que confirma la bona feina que estem fent el conjunt del consistori en un aspecte que és clau per millorar el servei a la ciutadania. Tota aquesta feina prèvia ens ha permès oferir un millor servei durant la pandèmia, i el guardó ens consolida com la ciutat catalana referent en aquest àmbit, i és el resultat de la dedicació i l’esforç de molts treballadors i treballadores que ho fan possible”, ha ressaltat la regidora Sureda.

L’objectiu dels Reconeixements Administració Oberta és valorar i reconèixer la implantació i l’ús dels serveis d’administració electrònica en els ens locals i la seva conseqüent transformació digital en la seva relació amb la ciutadania i en la seva gestió interna. L’Índex de Maduresa Digital és una iniciativa única, tant en l’àmbit estatal com europeu, que permet avaluar amb rigor el grau de maduresa de la transformació digital d’un ens públic.

Els Reconeixements Administració Oberta distingeixen set categories d’acord amb el nombre d’habitants dels ens i la seva naturalesa: ajuntaments d’1 a 500 habitants; ajuntaments de 501 a 1.000 habitants; ajuntaments de 1.001 a 5.000 habitants; ajuntaments de 5.001 a 20.000 habitants; ajuntaments de 20.001 a 50.000 habitants; ajuntaments de més de 50.000 habitants, i consells comarcals.

Tornar
— 100 articles per pàgina
S'estan mostrant 1 - 100 de 199 resultats.