Header: Notícies

Notícies i comunicats

Bàner: Cita prèvia

Oficina d'Assistència en Matèria de Registre (OAMR) - fitxa

Oficina d'Assistència en Matèria de Registre (OAMR)

Adreça:
Ajuntament de Girona
Pl. del Vi, 1 - 17004 GIRONA

Horaris 2020

CITA PRÈVIA

Telèfon. Informació ciutadana:
972 419 010

Telèfon. Centraleta:
972 419 000

A/e:
ajuntamentinforma@ajgirona.cat

Web:
www.girona.cat/oamr

Registre electrònic:
seu.girona.cat

Bústia d'avisos i suggeriments:
www.girona.cat/avisos

Oficina de Comunicació

Oficina de Comunicació

Àrea de què depèn:
Alcaldia

Persona responsable:
Sra. Sílvia Planas Dalmau

Adreça:
Plaça del Vi, 1, 1a planta
17004 - GIRONA

Telèfon:
972 419 502 - 972 419 433

A/e:
comunicacio@ajgirona.cat

Web:
www.girona.cat/comunicacio

Publicador de continguts

Accediu al taller “Gestió econòmica en temps de coronavirus” en diferit fins al 23 de novembre!

En la sessió en línia s’oferiran eines i pautes útils per gestionar la tresoreria, controlar el compte de resultats i tenir una acurada previsió d’entrades i sortides.

Si no vas tenir la oportunitat d’assistir al taller sobre “Gestió econòmica en temps de coronavirus” el passat 13 d’octubre, ara tens la possibilitat de recuperar la sessió i gaudir d’una sessió d’assessorament expert.

Ara us podeu inscriure de nou i accedir a la sessió, els materials i l’assessorament expert de l’Irene. Teniu temps fins al 23 de novembre, les places són limitades.

En el marc del programa d’activitats de sensibilització, dinamització i conscienciació sobre gestió empresarial dirigit al sector professional de les indústries culturals i creatives i dinamitzat per professionals i/o formadors vinculats directament amb el sector.

Conèixer els recursos econòmics amb els quals compten i planificar el curt i mig termini ens pot ajudar en la gestió econòmica. En la sessió online s’oferiran eines i pautes útils per gestionar la tresoreria, controlar el compte de resultats i tenir una acurada previsió d’entrades i sortides.

El taller permet l’assessorament optatiu i personalitzat per resoldre dubtes i acompanyar en la implementació de les eines explicades.

Aquesta formació en línia es programa en quatre fases:

  1. Webinar amb els conceptes bàsics de la gestió econòmica
  2. Accés a plantilles pràctiques per al seguiment econòmic
  3. Elaboració d’exercicis pràctics (seguiment individual)
  4. Correcció individual i personal dels exercicis (seguiment individual)

Irene Borràs, economista (https://www.linkedin.com/in/ireneborras/). Máster en Polítiques Públiques i Socials (UPF) i Direcció General de Marketing (ESADE). Assessora a empreses i diferents organitzacions en aspectes econòmics i de comunicació. Docent en diferents universitats (UOC, UB i URV). Intenta fer fàcil el món dels números per a persones de lletres.

És un taller organitzat per l’Oficina de Foment de les Arts (OFA). Una iniciativa del Projecte d’Especialització i Competitivitat Territorial (PECT) Indústries Culturals i Creatives de Girona i el seu entorn territorial. És un projecte cofinançat en un 50% pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) de la Unió Europea, en el marc del Programa operatiu FEDER de Catalunya 2014-2020 i en un 25 % per la Diputació de Girona.

Més informació i inscripcions
Tornar
— 100 articles per pàgina
S'estan mostrant 1 - 100 de 199 resultats.