Cessió d'ús subvencionat de l'Auditori de Girona als centres educatius. Curs 2020-2021
Pendent de convocatòria |
Termini obert |
Resolució |
Convocatòria tancada |
Subvenció adreçada als centres educatius de la ciutat de Girona per finançar projectes o activitats d’interès públic o social. En aquest cas és tracta de la
modalitat de l'Annex 4 de les bases per facilitar la cessió d’ús subvencionat de l’Auditori de Girona als centres educatius de la ciutat per a la realització de festivals de Nadal (desembre) o de cloenda de curs (juny), corresponents al curs escolar de cada convocatòria.
La convocatòria del curs 2020-2021 ha quedat deserta per no haver-se presentat sol·licituds.
Bases i convocatòria
Objectiu
Té per objecte facilitar la cessió d’ús subvencionat de l’Auditori de Girona als centres educatius de la ciutat per a la realització de festivals de Nadal (desembre) o de cloenda de curs (juny), corresponents al curs escolar de cada convocatòria.
Destinataris
La convocatòria s’adreça als centres públics d’educació primària, secundària i especial de la ciutat de Girona que complexin els requisits establerts en aquestes bases.
Característiques de la subvenció
Cessió gratuïta de la “Sala Montsalvatge“ de capacitat per a 1.200 persones, o de la Sala de Cambra per a capacitats inferiors a 400 persones, per una durada màxima de 5 hores, continues, que hauran d’incloure les hores de muntatge, d’assaig si s’escau i de l’activitat.
”Quan a l’aforament es tindrà en compte les normatives sociosanitàries en relació al COVID-19 que regulin la situació en el moment concret d’ús”
Disponibilitat de 5 cessions d’ús per curs escolar que es desenvoluparan els dies 14, 15 i 16 de desembre de 2020 i els dies 8 i 9 de juny de 2021.
Atès que els dies 15 de desembre de 2020 i 8 de juny de 2021 cauen en dimarts i coincideix amb el mercat setmanal de la Devesa les sol·licituds d’aquesta data hauran de tenir present que el autobusos, si és el cas, no podran accedir a la porta de l’Auditori. Es concedirà una única cessió d’ús subvencionada per curs per a cada centre educatiu.
Bases en català
Bases en castellà
Bases al BOP núm. 87 del 07-05-2018
Bases específiques ANNEX 4
Convocatòria del curs 2020-2021 en català
Convocatòria del curs 2020-2021 en castellà
Sol·licituds
Sol·licituds i terminis de presentació
El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 16 de setembre de 2020.
Els centres educatius interessats hauran de presentar la sol·licitud, en model normalitzat, així com la documentació que estableixen les bases reguladores d’aquesta subvenció i aquesta mateixa convocatòria, a la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Girona.
Documentació que caldrà presentar
- Instància general de sol·licitud i fitxa
- Projecte de l’acte a realitzar (justificació, descripció, participants, data, necessitats de suport, fitxa tècnica...), especificant el nom i dades de contacte d’una persona de referència de l’escola per al seguiment de l’activitat.
Requeriment d’esmena o rectificació de document
Un cop feta aquesta comprovació es dictarà resolució de requeriment de rectificació o d’esmena als sol·licitants que hagin presentat documentació incorrecta o incompleta, amb la indicació que si no es respon al requeriment s’entendrà que desisteix a la sol·licitud.
La resolució de requeriment es farà pública al tauler d’anuncis municipal i en aquesta pàgina web. Aquesta publicació assortirà els efectes de notificació, d’acord amb l’ establert a l’article 45 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Els sol·licitants afectats per aquesta resolució disposaran d’un termini improrrogable de 10 dies hàbils, a comptar des de l’endemà de la data de publicació de la resolució per realitzar les rectificacions o esmenes necessàries.
Tràmit de sol·licitud
Instància general de sol·licitud i fitxa
Requeriment de documentació, rectificació o esmena d'una sol·licitud
Resolució i justificació
Resolució
Per a la resolució de la convocatòria es tindran en compte el nombre de cessions d’ús disponibles i les dates i horaris de les sol·licituds presentades.
En el cas que la disponibilitat sigui inferior a les sol·licituds s’aplicaran els criteris de ponderació establerts a les bases reguladores.
La convocatòria es resoldrà amb la data límit el 6 de novembre de 2020.
Acceptació de les subvencions
Una vegada comunicada la concessió de la subvenció, si en el mínim d’un mes no es manifesta el contrari aquesta s’entendrà acceptada, així com les condicions generals i específiques fixades per a la seva aplicació.
Justificació de la subvenció rebuda
La justificació de l’ús de la cessió es produirà mitjançant la confirmació per part de la Fundació Auditori-Palau de Congressos del propi ús.
Resolució de la convocatòria 2020-2021