Header: Comerç

Comerç

Ruta de navegació

Publicador de continguts

Temporada Alta proposa un recorregut per la història dels 30 anys del festival, a través dels aparadors dels comerços, hotels i restaurants de Girona

Un acord amb Girona Centre Eix Comercial i d’Hostaleria de Girona permetrà explicar algunes de les fites dels 30 anys del festival i referma el compromís d’aquestes entitats amb la cultura i les arts escèniques.

Font; Temporada Alta

Temporada Alta ha tancat acords de col·laboració amb l'Associació Girona Centre Eix Comercial i l’Associació d’Hostaleria de Girona per tal de portar a terme diferents accions vinculades a la celebració del 30è aniversari del festival, que s’inaugura aquest divendres 8 d’octubre.

Entre altres accions, s'han instal·lat uns cartells als aparadors d'alguns establiments del centre de la ciutat que fan referència a la història del festival i la seva vinculació amb el teixit social, cultural i econòmic de Girona. D'aquesta manera, passejant pels carrers, els ciutadans poden descobrir algunes de les fites dels 30 anys del festival, com ara quantes companyies internacionals s'hi han programat des de la primera edició del 1992, quin és el percentatge d'espectadors de fora la ciutat de Girona que passen de mitjana cada any per Temporada Alta o saber que els mitjans de comunicació han qualificat el festival com "el millor de l'Estat espanyol" o "un dels millors del sud d'Europa".

Amb aquesta iniciativa les botigues de Girona Centre Eix Comercial els locals de l’àmbit de la restauració i hostaleria de Girona se sumen a la celebració de l’aniversari i donen suport a un dels esdeveniments culturals de més rellevància a la ciutat, refermant el seu compromís amb la cultura. Fruit de l’acord, Temporada Alta els cedirà paquets d’entrades i altres avantatges perquè els seus clients puguin gaudir del festival. També es faran sorteigs entre els establiments participants i a les xarxes socials respectives.

Cada any passen per Temporada Alta més de 40.000 espectadors, molts dels quals aprofiten la seva estada a Girona per a fer altres activitats culturals o per a comprar als comerços del centre de la ciutat, fer un àpat o allotjar-se en un establiment d’hostaleria. Un 70% dels espectadors totals del festival son residents fora la ciutat de Girona fet que els converteix en potencials clients per aquests establiments.

El festival ha editat un centenar de vinils per als aparadors dels establiments, que hi estaran instal·lats fins que acabi el festival, el 13 de desembre.

Font; Temporada Alta

Tornar